Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cambodja guesthouse in Chlong (Kratie-Kompong Cham) steelt - Forum Wereldfietser

Cambodja guesthouse in Chlong (Kratie-Kompong Cham) steelt

Het zoontje van het Mekong guesthouse in Chlong in Cambodja heeft mijn voorraad dollar en euro's gestolen.

Ben nu wat verdrietig in Kompong Cham. Ontmoette zojuist een Canadees echtpaar. Zij hadden op crazy man on a bike" (oid amerikaanse website) gelezen dat een ander paar daar camera en credit kaart is ontvreemd door dezelfde tiener jongen.

Ik heb na veel praten met moeder en zoontje stukje bij beetje de meeste dollar en euro weer teruggekregen.

Het andere paar heeft ook na veel praten de camera weer terug gekregen maar miste de credit kaart nog.

Politie is Chlong wilde geen rapport opmaken.

Chlong ligt aan de Mekong tussen Kratie en Stung Trang en Kompong Cham.

Het Mekong guesthouse heeft verlichte borden, "vreemd"genoeg was er geen kamersleutel.....

Enige tijdstip dat ik geld alleen heb gelaten was tijdens de douche 10 minuten op 5 meter afstand....
Pffff, maar Cambodja is niet het land om lang boos te blijven, gisteren alweer veel geglimlacht naar alle mensen.

Weg tussen Kratie via Chlong naar Kompong Cham is vaak zwaar stuiteren, er wordt veel aan de weg gewerkt nu, dus zwaar fietsen.

Is er een meldpunt slechte guesthouses op de wereldfietser?

Jan-Willem

Dat is toch dat schattige, oude vrouwtje met haar verweerde kop dat geen Engels spreekt, maar wel een paar woordjes Frans?
Had ik niet verwacht, want ik vond het een leuke plek. Er zijn nog twee andere guesthouses in Cchlong, maar het Mekong Guesthouse leek ons het beste. Verder is er een duur koloniaal landhuis waar je kunt overnachten.