Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fotoverslag China, lezing FietsenWandelbeurs 2009 - Forum Wereldfietser

Fotoverslag China, lezing FietsenWandelbeurs 2009

Fotoverslag China


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Voorbereiding voor de Fiets en Wandelbeurs 2009

Inclusief: ideale route voor een erg afwisselende fietsvakantie
Inclusief: materiaaltips
Inclusief: hoe ga je om met verschillende bevolkingsgroepen
Inclusief: hoogtestage, de beste manier van klimmen
Inclusief: tips en tricks voor het maken van foto's onderweg
Inclusief: de onzekerheid onderweg, de veranderingen
Inclusief: een spannende reis van 60 minuten


De avond voor de beurs. Nog even snel de juiste foto's in de juiste volgorde gezet. Terwijl ik blader door alle beelden ben ik weer heel even weg. even op weg door China. De hoogvlaktes, de tropische jungle, het klimmen door de bergen, het eten van de fijnste gerechten.

Een lezing geven is meer dan vertellen van een verhaal. Het is ook beleven, opnieuw en opnieuw. Bij het nadenken over het thema, het nadenken over de volgorde maar vooral het nadenken over hoe we toen in China dachten. Hoe het voelde, hoe de ervaring was. En misschien is dat ook dan wel de reden dat ik keer op keer een lezing over onze reizen geef. Het is een hele directe manier om onderweg te zijn.

Reizen doen we nooit alleen. Dat doen we met de mensen die we ontmoeten. Een fietsreiziger kan niet zonder die ontmoetingen. Die ontmoetingen geven kleur aan het landschap. Op de lezing van de Fietsenwandelbeurs hopen we dan ook weer veel mensen te ontmoeten. Voor de kleur, de atmosfeer, de vriendelijkheid, de gezelligheid maar vooral om voor 60 minuten met elkaar onderweg te zijn. We hopen jullie allemaal weer te zien.

Benieuwd hoe dit afloopt? Kom op zaterdag en zondag om 14:00 naar de trouwzaal.
Afbeelding
http://www.youtube.com/watch?v=sdiCslGtv0A

PS: weet iemand hoe je een filmpje rechtstreeks op dit forum zet?
Als ik deze prachtige foto's zie Marco, vind ik het (heel even) jammer dat Amsterdam voor mij niet meer "om de hoek" ligt..... :(
Geen Fiets en Wandelbeurs voor mij, helaas.
Dick Schuurman schreef:Als ik deze prachtige foto's zie Marco, vind ik het (heel even) jammer dat Amsterdam voor mij niet meer "om de hoek" ligt..... :(
Geen Fiets en Wandelbeurs voor mij, helaas.
Over de foto-impressie deel ik je mening en zal - ijs en wederdienende - wel acte de présence geven om 14.00 uur dimanche.
Hoi Dick,

een troost......de filmpjes tijdens de lezing zijn van een heerlijke lage resolutie alsof je terug gaat in de tijd....... Als een lekker contrast tegen de hoge resolutie foto's.... :lol:
:? Filmpjes al op Super 8 :?: