Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 105 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33599 berichten
Bob&Marguérite schreef:Met jouw reputatie, en dan zo'n vraag? :wink:
Dan maar zo :wink:

Stenen put met grenssteen
Titel: Wilbertsput
Plaats: De Keulsebaan, op de grens tussen Asten, Deurne en Meyel
Jaar: rond 1900
Op de put staat: Wilbertsput 700-1900. Op de grenspaal staat aan een kant het wapen der geunieërde provinciën en aan de andere kant een wapen met dubbele adelaar en keizerskroon. H. Willibrord, aartsbisschop van Utrecht 658-739. De grenspaal was het grenspunt tussen Brabant en het land van Horne, vroeger Oostenrijks gebied. Van hieruit werd in 1549 een rechte grens getrokken.

Afbeelding
Hier staat hij !!
Chapeau! Ik geef het op zelfs deze zou je nog raden :?

Afbeelding
Bob&Marguérite schreef:Chapeau! Ik geef het op zelfs deze zou je nog raden :?
Uitgesloten :wink:
:lol: terwijl deze foto op loopafstand van je woonplaats is genomen, dat noemen ze 'hemels'breed 4 km

http://pietwalraven.web-log.nl/reizen/2 ... index.html

:lol:
Bob&Marguérite schreef::lol: terwijl deze foto op loopafstand van je woonplaats is genomen, dat noemen ze 'hemels'breed 4 km
:lol:
Panneland is om de hoek ja :wink:

Afbeelding
Michael W schreef:
Bob&Marguérite schreef:Chapeau! Ik geef het op zelfs deze zou je nog raden :?
Uitgesloten :wink:
Achteraf gezien had het een makkie geweest.
Zoeken in Google op "postduiven in de lucht" had hem bijna gelijk naar voren gebracht 8)
Dat is met alles zo, als je antwood krijgt/ziet. Ik heb gegokt dat je niet op 'postduiven' maar op vogels of duiven in de lucht zou zoeken, en dan krijg je um niet zomaar! :P
Bob&Marguérite schreef:Dat is met alles zo, als je antwood krijgt/ziet. Ik heb gegokt dat je niet op 'postduiven' maar op vogels of duiven in de lucht zou zoeken, en dan krijg je um niet zomaar! :P
Ik heb niet eens gezocht, maar met "duiven in de lucht" is het het eerste plaatje dat zichtbaar is in Google/afbeeldingen.
En dat het postduiven zijn had ik wel direct gezien; die zie ik hier dagelijks hun rondjes trekken :wink:

Afbeelding
Wie gooit er nog een foto tegenaan? :wink:
Hoe heet deze polder ? :wink:

Afbeelding
Bob&Marguérite schreef:Wie gooit er nog een foto tegenaan? :wink:
Afbeelding

Ik ben geen Martin van Doornik dus ik heb niet geregistreerd waar ik mijn foto's precies heb gemaakt. Ik weet wel globaal waar ik deze foto heb gemaakt. Maar ja, wie weet, het zou mij niet verbazen als iemand straks precies de coördinaten kan geven.

Gerd
Hier? :wink:

Afbeelding
Johojo schreef:Hier? :wink:

Afbeelding
Zou in de buurt kunnen zijn. Waar is 't?

Gerd
Vlakbij Les Ezies in de Dordogne.
Ik denk dat de mijne een stukje zuidelijker is (?)

Gerd
La Roque-Gageac ?
Michael W schreef:Hoe heet deze polder ? :wink:

Afbeelding
Nou Michael, ik ben ervan overtuigd dat dit aan de Hanzeroute zal liggen althans in dat gebied. Typische vormen vooral die "partjes-circel' in het midden.
Bob&Marguérite schreef:
Michael W schreef:Hoe heet deze polder ? :wink:
Nou Michael, ik ben ervan overtuigd dat dit aan de Hanzeroute zal liggen althans in dat gebied. Typische vormen vooral die "partjes-circel' in het midden.
Nee hoor, maar wel ergens in Europa :wink:
Doet wel aan die linksonder denken:
http://earthobservatory.nasa.gov/images ... st_lrg.jpg
Maar dan aan de andere kant van de plas... :D
Robertjan schreef:Doet wel aan die linksonder denken:
Maar dan aan de andere kant van de plas... :D
Ja, maar dit is echt in Europa en zo kan je hem zelf van de grond af fotograferen :wink:

Afbeelding