Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bar-ends ER - Forum Wereldfietser

Bar-ends ER

De bar-ends van mijn ER zijn in aluminium en die kunnen tijdens de winter wanneer het vriest flink koud zijn aan de handjes. De kou die er van af komt voel ik zelfs door mijn handschoenen komen. Zijn er geen bar-ends in ander, warmer materiaal die op die ergon handvatten passen?
Ik weet niet of het precies aan je verwachtingen voldoet, maar Ergon gaat zijn GR2 bar-ends vernieuwen dit voorjaar. Ditmaal met een rubber laagje. Vermoedelijk worden ze hier ook iets minder koudegevoelig door:

http://www.ergon-bike.com/us/en/interbike2009

-> Onderaan de pagina staat wat meer info
Stuurlint?
De Sjelle schreef:Zijn er geen bar-ends in ander, warmer materiaal die op die ergon handvatten passen?
Barends met schuim, ongeveer die ik heb.
Een stuk dunne buisisolatie over de bar ends heen doen doet wonderen! Heb het ook gebruikt en werkt perfect en kost bijna niets. Of betere handschoenen. Ik heb nu Sealzkins en heb die isolatie niet meer nodig.
Je kunt ook krimpkous (te halen bij een elektronika hobby zaak) over je barends doen, geeft een strak resultaat!
Je kunt carbon bar-ends gebruiken.
Die van BBB zijn niet eens zo heel gek duur.
zelf gebruik ik de pro bar-ends van Bike4travel in combinatie met ergon grepen
supercomfortabel en niet duur
Ik zoek eigenlijk kleine bar-ends, zoiets als die pro bar-ends van Bike4travel. Die lijken me wel wat. :)
Iedereen al heel hard bedankt voor de reacties hoor. :D
De Ergon GC3 zijn niet klein, maar wel van een zeer prettig en niet koudvoelend materiaal (glasvezel met rubber). Veel prettiger dan het aluminium van de GC2.
Ja, ik heb er ook al naar staan kijken. :)