U bent hier:

Locatieonline via MS Teams
Datummaandag 16 november 2020

Beste leden van de Wereldfietser,

Wij volgen daarin de adviezen van de overheid op. Vooralsnog zijn er geen signalen dat we een ALV op korte termijn kunnen organiseren met een handdruk en een goed gesprek. Het bestuur heeft toch dringend behoefte om met de leden te spreken. Er is een boeiende agenda met punten die we willen bespreken. Kortom, een boeiende agenda waarvoor we je van harte uitnodigen om op maandagavond 16 november 2020 om 19:30 uur virtueel aanwezig te zijn.

Agenda ALV-webinar:

1. Nog te bepalen

De documenten voor de vergadering zijn nog niet beschikbaar.

Webinar
Een webinar is een online seminar waarin je een live presentatie in beeld en geluid kunt volgen. Via de chatfunctie kan je stemmen en vragen stellen.

Aanmelding
Om het ALV-webinar bij te kunnen wonen, kan je je opgeven door op de knop "Inschrijven" bovenaan dit bericht te klikken. Rond 11 november ontvang je een dan een e-mail met nadere instructies van het bestuur met een link die je toegang geeft tot het ALV-webinar.

De zittende bestuursleden zijn Eric Picard (voorzitter), Dennis de Vries (penningmeester), Carel van Wijk (secretaris), Jan Jes (Communicatie) en Michiel Maiwald (Activiteiten)