Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gestolen !!! - Forum Wereldfietser

Gestolen !!!

Gisterennacht gepikt uit m'n berging, oude maar bijzonder mooie en goed onderhouden stalen Koga randonneur extra uit 1990, bijna nog in originele staat. Verzekeringswaarde 0,niks, maar voor mij van onschatbare waarde.

Afbeelding

Mocht je hem tegenkomen in het illegale circuit of op Marktplaats, alle tips zijn meer dan welkom !!

Opvallend: Zadel Selle Italia Trans Am, niet te koop zijnde roestvrij stalen plaatjes in de toeclips, geen licht of dynamo en ook geen standaard, banden Continental top touring 2000 28 mm, 1 bidonhouder voor pet-fles, Sugino voortandwielen en de rest Deore XT, stuurtas een kleine blauw/grijze Vaude (niet die op de foto dus), pomp Zefal HP, verders zoals op de foto hierboven.
Da's zuur!
Vervelend Michael,
Zal hier in de omgeving mijn ogen open houden. :( :shock:
Er wordt hier in de bollenstreek wel meer uit schuurtjes gejat. :evil:

Dirk
dik5 schreef:Vervelend Michael,
Zal hier in de omgeving mijn ogen open houden. :( :shock:
Er wordt hier in de bollenstreek wel meer uit schuurtjes gejat. :evil:

Dirk
Heel vervelend Dirk, het is 'n opvallend fietsje, dus ook met je ogen dicht herken je hem snel, maar hij zal wel al verpast zijn voor 50 euro in het van Nispenpark :?
Ik vertrek morgen voor een fietsvakantie in NL. Zal mijn ogen open houden.
Michael,

zonde, dat zo'n mooie oldtimer voor een schijntje wordt verkocht en misschien wel omgebouwd wordt tot fixie.

@applemeisje, prettige vakantie.
Frank schreef: zonde, dat zo'n mooie oldtimer voor een schijntje wordt verkocht en misschien wel omgebouwd wordt tot fixie.
Zeker Frank, wie hem aangeboden krijgt mag hem gelijk kopen en terugverkopen aan mij tegen een leuke onkostenvergoeding :wink:

Zijn broertje leeft gelukkig nog (en is nog steeds in gebruik), maar erg veel meer zullen er wel niet zijn in Europa 8)

Afbeelding
applemeisje schreef:Ik vertrek morgen voor een fietsvakantie in NL. Zal mijn ogen open houden.
Veel plezier en mooi weer !!!
Als iemand hem wilt inruilen laat ik het jou weten.
Ik hoor overigens vaker (van klanten) dat fietsen uit schuurtjes worden gestolen dan dat ze uit Amsterdamse trapportalen worden gestolen...
Michael heb je nog aangifte gedaan?
dik5 schreef:Michael heb je nog aangifte gedaan?
Zeker Dik, ook al verwacht ik er niet veel van. Bij mijn buurman hadden ze ook de scharnierpennen er al uitgetikt maar waren nog niet binnen.

Morgenmiddag krijg ik een nieuw extra stevig slot en dikke lange dievenklauwen en nog wat beveiliging. Dus het gebeurt geen tweede keer !! :wink:
Ook maak ik ogen aan de muur met een zware kabel zodat hij vast verankert staat 8)

In de jaren '70 had ik een fraaie blauwe Koga Gentstouring die gestolen werd uit de stalling aan de Langevelderslag. Na een jaar kwam de politie het frame terugbrengen. Hadden ze aangetroffen bij inbrekers, volkomen gestript maar wel nog heel, inclusief voorvork !!
Ha die Michael,

Dit is echt pure shit!

Het vervelende is dat veel inboedelverzekeringen de schade van gestolen goederen uit schuurtjes niet dekken.
Maar ik denk dat voor jou de emotionele waarde veel meer bedraagt dan een verzekering ooit kan uitkeren.

Sterkte,

Bert
bert sitters schreef:Maar ik denk dat voor jou de emotionele waarde veel meer bedraagt dan een verzekering ooit kan uitkeren.
Zeker weten Bert. Maar ik ga toch eens voor de aardigheid kijken wat ze geven :wink:
Toch nog 300 euro (de dagwaarde) gekregen van de verzekering, de inboedelverzekering. :wink:
Kan je nog net een 2e hands kogaatje voor terugkopen :oops:
Dirk
dik5 schreef:Kan je nog net een 2e hands kogaatje voor terugkopen :oops:
Dirk
Ruilen met de dief, dat bedrag krijgt hij toch nooit op Marktplaats :wink:
denk niet dat het de dief om veel geld te doen was, gewoon een junk die een fiets uit een schuurtje jat en die dan op straat verkoopt voor een lijntje coke te kopen van 50 euro,
drestar schreef:denk niet dat het de dief om veel geld te doen was, gewoon een junk die een fiets uit een schuurtje jat en die dan op straat verkoopt voor een lijntje coke te kopen van 50 euro,
Daar ben ik ook bang voor ja! 8)
Dit is triest. Je hebt al zo vaak over deze fiets geschreven dat het duidelijk is dat je eraan gehecht was. Zulke fietsen zijn ook inderdaad leuk.
Wim
Ik heb ook de boel laten verzekeren , maar wel met een eigen risico van 250 euro, omdat ik in de grote stad (Den Haag) woon.

Ik mijn Kelder is al 2 keer ingebroken, alle deuren stonden open behalve die van mij. Nu maar hopen dat mijn buren niet denken dat ik het heb gedaan.

Mario