Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Overnachten op Schiphol? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Overnachten op Schiphol?

bert sitters schreef:Ken je in Chiang Mai een goede pyschiater voor mij?

groetjes,

Bert
Neen anders zat ik er na dit volledig bericht gelezen te hebben zelf al. 8)
Bert waar heb je die trouwens voor nodig? 8O Of is Ivanhoe op weg naar CNX? :wink:

Heb wel een Gyropracticus (of hoe noemt zo'n beestje? ne kraker) ontdekt ben op vrijdag weeral een keertje door mijn rug gegaan.

Groet,
Bereid je maar vast voor! De Doi Suthep wordt onveilig.
Studeer vast het Ivenhoe-lied in. Hierbij de tekst. Wellicht kun je een Thaise vertaling maken.


Ivanhoe Ivanhoe, Ivanhoe
aan de kant want hier komt Ricardo
op zijn lachende paard van vlees en bloed
geeft hij gas met zijn linkervoet - Zijn lachende viervoeter onophoudelijk de sporen gevend, raast Richard de Ridder door de gewesten. Het kwaad bestrijdt hij genadeloos met zijn zwaard; geboefte en struikrovers sidderen reeds bij het horen van zijn naam. Het goede gaat hij te lijf met zijn tedere hand en zijn blanke sabel, wanneer alle jonkvrouwen hevig smachten. De bevolking die hartstochtelijk op zijn komst zit te wachten, noemt hem dan ook liefkozend Little Richard de grote en onoverwinnelijke. Samen met zijn strijdmakkers Robin Hood en Ivanhoe gaat de heraut op pad om te stelen van de raven en dat te geven aan de plaatselijk herbergier. Heel het land leeft weer op wanneer de strijdkreet van Ricardo de Casanova door de bossen schalt, en die gaat als volgt: Ivanhoooooooooooooo!!!!!!!!!!!! -Ricardo, Ricardo
dappere verleider Ricardo
plechtig kust hij de jonkvrouwhand,
heerser der aard, ongewapend tot de tand Ivanhoe, Ivanhoe
kniel voor onze ricardo, voor Ricardo Ricardoooooooooo!!!!!!!!
He Ivonne,

Hoe heb je het eigenlijk gehad in Portugal?

Ja, hoe was het eigenlijk?
a. De onervaren fietser heeft je verloren gereden?
b. Je bent niet weggeraakt uit Schiphol?
c. Je hebt een fietsdoos moeten kopen maar wil het niet toegeven?
d. Je hebt de onervaren fietser in Portugal op het vliegtuig gezet en bent met de fiets nog altijd onderweg.
e. Je was al vergeten dat er voor het vertrek zoveel problemen waren en dat de problemen later probleemloos werden opgelost werden omdat het eigenlijk geen problemen waren?


Kees? Weet jij meer?
Tjongejongejonge, ben ik wat oude berichtjes door aan het lezen en kom ik zoiets tegen. Wie heeft het hier over zeuren? Bert, volgens mij ben jij degene die zeurt, Ivana stelt alleen een vraag. En volgens mij heb je dit vrijwillig gelezen en beantwoord. Gaat het met de wereldfietsers al net zo als met de bergbeklimmers. Stomme discussies over wie de beste is? Denk je dat je meer bent omdat je een paar boekjes hebt geschreven en regelmatig de wereld rond fietst? Ik leg ook gewoon overal mijn matje neer en ga slapen en ik heb ook liever alleen maar fietspaden dan dat ik tussen de auto's rijd. Maar als anderen willen zeuren over slepen met fietsdozen ed dan kun je ze dat toch gewoon laten doen, daar heb jij toch geen last van?
Ok, genoeg gezeur op elkaar, ook ik ben wel benieuwd of het nu allemaal gelukt is.

PS Ik dacht dat ze in Thailand op elke hoek van de straat een massagesalon hadden. Die kunnen toch ook wel ruggen kraken?

Meneer Hendriks, ga jij voor een band te plakken naar de kleermaker? :wink:

beste rhendrinks,

Ik voel me niets meer en niets minder dan andere mensen die op de fiets zitten. Een totaal verkeerde inschatting dus van jou.
Als ik die dame vier mogelijke oplossingen aandraag voor haar probleem en vervolgens maakt zij van die oplossingen problemen, dan vraagt ze gewoon om een reactie zoals ik gegeven heb.
Verder hebden tal van andere wereldfietsers getracht zich in te leven in haar situatie en tips gegeven, maar sommige mensen heeft ze botweg afgezeken en zelfs de term gvd gebruikt.
Wat mij het meest stoort, is dat dat ze nooit naar buiten heeft gebracht hoe haar Schiphol-avontuur is afgelopen.
Overigens ken ik die dame, dus ben ik niet geheel ongekleurd.