Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in de winter - Forum Wereldfietser

fietsen in de winter

Ik vroeg mij af of er ook in de winter die nu toch stilaan op komst is ook gefietst word, ik bedoel tochtjes van enkele dagen/week , en dan kamperen?
Het lijkt me wel eens leuk/spannend dat te doen....alleen vrees ik dat ik toch wel rare blikken ga krijgen haha.....
Natuurlijk wordt er gekampeerd. Alleen even wachten tot Hilleberg een nieuwe rits in mijn binnentent heeft gezet. En hier kun je eventueel wintercampings vinden.
Lekker rustig. Al nodigen de lange avonden wel uit tot café-bezoek in het aanpalende dorp.
Waarom vraag je je dat af? Natuurlijk wordt dat gedaan! Alleen al georganiseerd zijn er ieder jaar verschillende tochten in de frissere maanden: Ook weet ik dat er kleinere groepjes en individuen nog op pad gaan, bijv. Oud & Nieuw vieren bij een paalkampeerplaats. :wink: Oké, zeker met Oud & Nieuw kijkt men vreemd op als er meer zijn die op een paalkampeerplaats ("bivakzone" in Vlaanderen) willen kamperen, maar eens de verbazing weg is is men meestal wel enthousiast.
johnny-vs schreef: ik bedoel tochtjes van enkele dagen/week , en dan kamperen?

Het lijkt me wel eens leuk/spannend dat te doen.
Het is zeker leuk en spannend om te doen tot -20, tot -30 hard werk, onder -30 is het overleven.

Hier alvast wat tips om te overleven 8)

http://www.shanecycles.com/winter-cycle ... asic-tips/

AfbeeldingP1010380 by shanecycles.com, on Flickr