Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie woont er in de omgeving van Rijssen, Almelo, Rectum - Forum Wereldfietser

Wie woont er in de omgeving van Rijssen, Almelo, Rectum

Tijdens het ntkc weekend heb ik ergens langs de route tijdens het drogen van mijn tent mijn zakje met haringen laten liggen, zonde, want lichtgewicht haringen zijn best wel prijzig.

Ik heb het ook al gedeeld via Facebook maar waarom ook niet hier!
Je weet maar nooit hoe een fietser een zakje haringen vangt ;-)

Het zou toch leuk zijn om het zakje weer terug te krijgen via social media!

dus wie gaat er dit weekend of later nog eens fietsen of geocachen in de omgeving van Rectum, kijk even in het gras of er toevallig een klein groen zakje ligt!

De lokatie vind je op deze link:
https://plus.google.com/116871029770270 ... GpuRb1qUei

bedankt vast!
Anke
Hallo Anke,

Ik wil wel even kijken>
ik zie in je afbeeldingen 3 verschillende coordinaten staan maar denk dat het deze ongeveer moet zijn.
52.31846N 6.57968E
(Controleer het even door deze in Google Maps in te voeren en op sateliet te klikken)


Groet Harry
Dag Anke,
Gister even op de (motor)fiets naar 'de plek des onheils' gereden. Woon zelf in Nijverdal.
Heb rond knooppunt 85, alle drie kanten op, beide kanten van het fietspad afgespeurd in mijn te warme motorpak... :wink:
Helaas niets gevonden en met niets bedoel ik ook echt helemaal niets. Zelfs geen leeg blikje o.i.d. Nette mensen, die Tukkers 8)
Kan je dus niet verder helpen hiermee.

grt Hans