Additionally, paste this code immediately after the opening tag: brandstof - Forum Wereldfietser

brandstof

Hoi

Ik zit in de buurt van chang mai thailand maar heb geen schone brandstof meer voor m'n multifuel brandertje van primus
Natuurlijk kan er bijna alles in.. maar het liefst hou ik het toch wat schoner..
Weet iemand toevallig een adresje of iets in de buurt waar ik zoiets als colemanfuel kan halen??

alvast bedankt

gegroet
Vincent

Op Thae Phae zitten veel bedrijfjes die trekkings doen, wellicht vind je daar een soort van buitensportwinkeltje vinden. En anders gewoon wasbenzine kopen. Of anders super loodvrij. :lol:

Waarvoor gebruik je in Thailand een brander? Je kunt toch op iedere straathoek lekker eten op ieder uur van de dag en het kost bijna niets.
Hoi Vincent,

Zoals Bert al zegt, ik zou ook gewoon op de hoek van de straat eten...
Maar waarom omfietsen als je gewoon loodvrije benzine kunt gebruiken?! Daar zijn die branders toch voor gemaakt? Gewoon een kwestie van op tijd schoonmaken, lijkt me. Persoonlijk zou ik geen diesel gebruiken, die maken alles zwart in een straal van enkele meters... :D en dan heb ik het nog niet over je potten en pannen...
Veel fietsplezier in het land van de glimlach!

Dat zelf koken in het land met het lekkerste eten ter wereld op zijn minst opmerkelijk is, is natuurlijk waar, maar toch nemen wij altijd wel een dompelaar (10 euro bij Blokker) mee naar Thailand om zelf flink wat thee te kunnen maken voor als we na een lange hete dag in het hotel aankomen. Zo'n ding is ook wel handig voor als we zelf ontbijt maken trouwens.

Hoi daar..

bedankt voor uw suggesties..
ik heb hier inderdaad gewoon wat superongelood aangeschaffd en dat prima zo, ook dat vuil worden valt behoorlijk mee moet ik zeggen.
het feit dat ik eventueel zelf een potje kan bakken/wokken ofzo geeft me toch wat meer onafhankelijkheids gevoel.
Vandaar dus...
gegroet

Vincent
ps het 'proeven' van Thailand sla ik natuurlijk niet over... gewoon superr lekker dat eten hier..