Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stoffen badges - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Stoffen badges

Martin E. van Doornik schreef:
za 17 nov, 2018 13:51
Shadow schreef:
vr 16 nov, 2018 22:44
De Kadett is niet meer zie ik bij het RDW :|
Logisch, er staat duidelijk vermeld dat de foto's met de bruine Kadett in 1985 zijn genomen. Was ook niet mijn auto, maar gehuurd voor deze vakantie. M'n eigen auto (een groene Volvo 345)vertoonde wat mankementen en derhalve niet geschikt voor vakantiereizen.
Rustig maar, ik bedoel gewoon dat het kenteken niet meer bestaat, gesloopt oid. Ik lees je verhaal wel.
Dag Allemaal,

10 jaar geleden hebben we een retourtje gemaakt naar de Nordkapp, via de Lofoten en verder tot aan de Russiche grenspost bij Kirkeness en zo terug thuis naar Vlaanderen.
Gewoon de patches vergeten te kopen in souvenirshop op het domein van de Nordkapp.
Kan iemand mij helpen?
Mvg,
Roeca
roeca schreef:
za 17 nov, 2018 17:24
Dag Allemaal,

10 jaar geleden hebben we een retourtje gemaakt naar de Nordkapp, via de Lofoten en verder tot aan de Russiche grenspost bij Kirkeness en zo terug thuis naar Vlaanderen.
Gewoon de patches vergeten te kopen in souvenirshop op het domein van de Nordkapp.
Kan iemand mij helpen?
Mvg,
Roeca
Op eBay proberen? Wel betalen met een Visa.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... s&_sacat=0
mikefiets schreef:
za 17 nov, 2018 16:02
Martin E. van Doornik schreef:
vr 16 nov, 2018 22:03
Niet op Schiphol, maar op Dublin Airport om haar tijdens een tussenlanding te verrassen! :D Ticket heb ik al in bezit, slechts € 72 retour, heb ik veel voor over om haar reactie te zien!
Mocht mevrouw Van Doornik ook wel eens op dit forum rondneuzen, dan zou ik deze passage voor de zekerheid maar verwijderen (en ik deze quote natuurlijk ook!) :)
M'n vrouw is helaas niet erg computerig, zij kan alleen mails schrijven of patience spelen. Dus kijkt ze nooit naar de Wereldfietser en zeker niet vanuit Californië.
Wat bosbranden betreft: ze is veilig (zit ergens tussen Sacramento en Lake Tahoe), maar men ruikt daar de rook wel.
Bedoel je zoiets?


http://www.henkoppad.nl

Bijlagen