Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos Travelmaster 2.8 chromo gestolen - Forum Wereldfietser

Santos Travelmaster 2.8 chromo gestolen

Vrijdagnacht/zaterdagochtend is mijn Santos Travelmaster 2.8 chromo uit de schuur gestolen (in Hellevoetsluis).
Hij is creme kleurig, dat zie je niet vaak.
Als hij ergens opduikt hoop ik dat je me even een PB tje stuurt.
Bijgaand een foto. Alvast iedereen bedankt die wil helpen met rondkijken.

Bijlagen

Ouch, wat naar!

Laat even met je aankoopbewijs en Rohloff nummer aan Rohloff weten dat 'ie gestolen is, misschien dat 'ie daardoor nog boven water komt.
Bedankt voor de tip. Ik geef het door aan Rohloff.
Bijna niet te geloven. Ik heb mijn fiets (met enige schade en ontbrekende accessoires) teruggevonden bij een winkelcentrum in Hellevoetsluis. Ik was blijkbaar op het juiste moment op de goede plek. Er hangt een beveiligingscamera en hopelijk leiden de beelden naar de dief en vind ik alle andere gestolen spullen ook terug.
Ik heb mijn Santos gelukkig weer terug!!
Inderdaad bijna niet te geloven :shock: Fijn!
Heel mooi!

Hoe verder geregeld? Politie laten komen (slot doorknippen of zo)?
En vergeet hem niet weer als gevonden terug te melden aan rohloff
Anders willen ze straks geen garantie verlenen :)
@ fedor: gewoon opengemaakt met m'n reservesleutel.

@M276: ik heb hem gelijk weer afgemeld bij Rohloff.
Fijn dat hij weer terug is. Hoop dat de dief gepakt wordt en je ook de rest terug vindt/ krijgt.
Jandes schreef:
zo 03 mar, 2019 00:52
@ fedor: gewoon opengemaakt met m'n reservesleutel.
8)
Je had eigenlijk even moeten wachten tot meneer (m/v) naar buitenkwam met de boodschappen en een filmpje maken van zijn verbaasde snuit, maar ik kan me voorstellen dat je daar geen zin in had.
De :evil: :twisted: :twisted: :evil:
Daar had ik zeker wel zin in. In nauw telefonisch contact met het politiebureau heb ik daar anderhalf uur gepost. Een deel van de tijd samen met de beveiligers van het winkelcentrum. Helaas kwam de nieuwe "eigenaar" niet opdagen. De dienstdoende politiemensen maakten mij (telefonisch) wel duidelijk dat ik daarmee het risico nam dat, als iemand de fiets te goeder trouw van de dief had gekocht, ik in dat geval mijn fiets niet zomaar had kunnen meenemen. Dan had ik de fiets aan de nieuwe eigenaar moeten laten en pas na verloop van tijd kunnen terugkrijgen na het nodige gedoe. Ik heb dat risico wel genomen om toch op een spoor naar de dief te kunnen komen zodat ik mijn andere spullen wellicht nog een keer terug zie (o.a. Trek X800 full carbon hybride fiets en Stihl motorkettingzaag).
De plek wordt 24/7 bewaakt door een camera en de volgende stap is dat bekeken wordt op de beelden wie de fiets daar neergezet heeft. Vanwege procedures gaat daar weer vrij veel tijd overheen. Ik kan niet wachten....
Wordt vervolgd.
Jandes schreef:
zo 03 mar, 2019 13:31
Daar had ik zeker wel zin in. In nauw telefonisch contact met het politiebureau heb ik daar anderhalf uur gepost.
Heb je gewacht tot na sluitingstijd totdat het personeel ook naar buiten kwam?
Jandes schreef:
zo 03 mar, 2019 13:31
als iemand de fiets te goeder trouw van de dief had gekocht, ik in dat geval mijn fiets niet zomaar had kunnen meenemen.
Klopt, zo wel eens mijn gestolen Giant weer even terug gezien. Tot de slager naar buiten kwam.

Maar fijn dat 'ie terug is! Nu de rest nog...
Leon schreef: Heb je gewacht tot na sluitingstijd totdat het personeel ook naar buiten kwam?
Zeker, anderhalf uur staan blauwbekken zonder resultaat