Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Routeplanner vraag - km's bij route - Forum Wereldfietser

Routeplanner vraag - km's bij route

Goede morgen allemaal,

Ik heb even een vraagje wat voorkomt uit mijn ervaring met gpsies en google maps.

Als ik mijn reizen / ritten aan het voorbereiden ben voor zowel fiets, auto en of wandelen dan vind ik het vaak fijn als ik kan zien hoe ver een punt is op de totale route. Bij gpsies kan dit o.a door de cumulatieve kms naast de route te plaatsen. Top. Deze functionaliteit kan ik alleen niet in google maps vinden en dat gebruik ik toch vaak even snel om een eerste idee te krijgen van de route.

Is er iemand die weet hoe dit wel te doen met google maps of een alternatieve routeplaneer kent waar dit wel mogelijk is. Dus niet alleen voor fietsen of wandelen maar ook voor autoritten.

Ik hoor het graag.
Deze doet het zonder Sign Up: http://brouter.de/brouter-web/#map=6/50 ... nStreetMap

Klik voor beginpunt. Klik voor eindpunt. Esc voor stoppen. Rechtsonder op het bergje voor profiel. Hoveren over profiel voor locale afstand. Roze lijn opzij slepen voor alternatieve route. Download voor download. :D
Linksboven de routeringskeuze. Rechtboven de lagen.
Routeringen:
Standaard = Trekking Original = wil heel graag over (uitgezette, knooppunten, LF...) fietsroutes.
Trekking, ignore cr = negeert fietsroutes
Hiking beta = wandelen
Car fast, car eco, shortest ... zel fproberen of het iets voor de auto is.
Hoi Tovenaar en Leon. Bedankt voor jullie reacties.

Zeker die site van Brouter is erg interessant en heeft idd de functionaliteit die ik zocht.. het hoogteprofiel en de mogelijkheid om zo over de route te bewegen. Jammer dat zoiets niet gewoon in google maps zit want dat vind ik dan toch iets fijner werken.

Maar goed... dit is zeker iets wat ik ga gebruiken bij mijn reisvoorbereidingen. Hij staat al in m'n favorieten. :)
'