Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets inclusief tassen huren/kopen in West europa - Forum Wereldfietser

Fiets inclusief tassen huren/kopen in West europa

Hallo iedereen. Ik heb een vraagje. Een vriend van mij uit tasmanie, die ik heb ontmoet via warmshowers, vroeg mij het volgende.

Weer jij waar ik een tweedehands vakantiefiets kan kopen (liefst inclusief tassen) of huren voor mij en mijn vriendin. Zij willen deze zomer een aantal weken door Europa fietsen. De opties zijn kopen en weer verkopen voor vertrek of huren. Als iemand hier info over heeft hoor ik het graag. Alvast bedankt!
Hoe lang zijn ze, welke maat fiets hebben ze nodig?
Voor onze eerste fietsvakantie huurden wij fietsen + tassen + helmen van dit bedrijf: https://www.rentalbikeitaly.com/
De fietsen werden bij ons afgeleverd in Venetië en weer opgehaald in Florence. Onze ervaring met het bedrijf was erg positief.
Bedankt voor de reacties! IK zal even navragen hoelang ze zijn.
Hij is 1,80 en zij is 1,63
Hoi,
Wanneer komen ze naar Europa, ik heb hier nog wel een deftige reis-fiets(en) die gebruikt kan worden.
Als je een datum hebt kan het bekijken.

Groeten,
Frank, Arendonk, Belgie
Ze komen begin juni naar Europa. 4 juni om precies te zijn.
Frank1970 schreef:
za 13 apr, 2019 18:08
Hoi,
Wanneer komen ze naar Europa, ik heb hier nog wel een deftige reis-fiets(en) die gebruikt kan worden.
Als je een datum hebt kan het bekijken.

Groeten,
Frank, Arendonk, Belgie
Mag ik z anders je e-mail adres geven dan kunnen ze zelf contact met je opnemen
Heb je een mailtje gestuurd met E-mail adres.

Groeten,
Frank
Jan Brinkman in Dronten verhuurd vakantiefietsen.