Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke site gebruiken voor foto's uploaden? - Forum Wereldfietser

Welke site gebruiken voor foto's uploaden?

Dit draadje maar even aangemaakt omdat photobucket dus geen heldere duidelijke foto's meer laat zien in de gratis versie.En helaas is het nog steeds niet mogelijk om rechtstreeks vanuit de computer foto's op het forum te plaatsten. Dat laatste zou ik het fijnste vinden :( .

Graag tips m.b.t. tot sites die gratis te gebruiken zijn en goed werken om foto's op het forum te plaatsen. Ik ga de site alleen maar gebruiken om af en toe een foto, indien nodig, op het forum te plaatsen.

Wie... oh... wie... heeft er goede tips....
Niet via een site maar rechtstreeks op het forum plaatsen middels het tabje "bijlagen".
Zie viewtopic.php?f=6&t=30412
Dat is ene goeie jan - ga ik naar kijken. Daar was ik me nog niet bewust van.
Dan komt het er zo uit te zien Inge....:

E269977C-1112-4A72-A759-5612714CB8D3.jpeg

(Ik heb de foto wel wat bewerkt om de kleuren wat beter uit te laten komen) :wink:
Wauw prachtige fiets zeg 😜
Edwin - top. Dat ziet er een heel stukje beter uit. Bewerken was ik nog niet aan toegekomen. Maar dat hoeft nu niet meer zie ik :lol: :lol: .

Ga hem zo straks ook in het andere draadje zetten - met jouw goedkeuring natuurlijk.
Inge1 schreef:
vr 18 okt, 2019 07:00
.En helaas is het nog steeds niet mogelijk om rechtstreeks vanuit de computer foto's op het forum te plaatsten. Dat laatste zou ik het fijnste vinden :( .

Hoezo kan je niet direct vanaf je computer foto's hier plaatsen, Inge?
Kwestie van de optie Bijlagen gebruiken. Wat dacht je van een foto van een fietsreis plaatsen nu? :wink:

Bijlagen

Inge1 schreef:
vr 18 okt, 2019 14:14
Edwin - top. Dat ziet er een heel stukje beter uit. Bewerken was ik nog niet aan toegekomen. Maar dat hoeft nu niet meer zie ik :lol: :lol: .

Ga hem zo straks ook in het andere draadje zetten - met jouw goedkeuring natuurlijk.
Helemaal prima hoor :wink:
Het is jouw foto en jouw (mooie) fiets.
Frans & Dieuwertje - dat had ik inderdaad van Edwin begrepen. Ik had dat helaas nog niet door - plaats niet zo vaak foto's.

Edwin top! - ga hem er zo in zetten.