Additionally, paste this code immediately after the opening tag: (fiets)reizigers Whatsap groepen gezocht voor reis naar Azie - Forum Wereldfietser

(fiets)reizigers Whatsap groepen gezocht voor reis naar Azie

Beste fietsers, ik ben samen met mijn vriendin sinds 1 september op fietsreis en we zijn nu even voor 2 weken terug in NL. Eind maart vertrekken we opnieuw vanaf Zuid Hongarije richting Azië. Afgelopen maanden hebben we in Patagonië gefietst waar we in een whatsappgroep zaten, wat bijzonder handig was. Iedereen deelt interessante en leuke dingen over het fietsen in Patagonie. Nu zijn we eigenlijk ook op zoek naar whatsappgroepen op onze route. Vooralsnog is onze route, Hongarije-Servie-Bulgarije-Turkije-Georgie-Azerbeidzjan-Kazachstan-Oezbekistan-Tajikistan-Kirgizie-China en wellicht verder richting Zuidoost Azië...
Onderweg komen we waarschijnlijk vanzelf fietsers tegen welke in deze groepen zitten en ons kunnen toevoegen. Gezien de huidige omstandigheden met het coronavirus/vluchtelingen bij grens Turkije/Bulgarije en info over visums lijkt het ons nu fijn als we van tevoren al in deze groepen toegevoegd kunnen worden.
Mocht iemand hierover iets kunnen delen horen we het graag. Groet Eszter en Richard
En wat was het adres van die whatsapp groep?
Mooie reis hoor, hoop echt voor jullie dat het Corona virus snel onder controle komt. Over 2 weken vertrekken lijkt me gezien de huidige situatie niet realistisch.

Whatsapp groepen kunnen inderdaad handig zijn, al neemt het wel een beetje het avontuur weg. Hoog "zit er een bakker in dorpje X" Gehalte altijd.
Franzi schreef:
vr 13 mar, 2020 16:25
En wat was het adres van die whatsapp groep?
Beste franzi ik snap je vraag niet echt. Als je de patagonie appgroep bedoeld daar zitten wij zelf niet meer in.
Berger schreef:
vr 13 mar, 2020 17:10
Mooie reis hoor, hoop echt voor jullie dat het Corona virus snel onder controle komt. Over 2 weken vertrekken lijkt me gezien de huidige situatie niet realistisch.

Whatsapp groepen kunnen inderdaad handig zijn, al neemt het wel een beetje het avontuur weg. Hoog "zit er een bakker in dorpje X" Gehalte altijd.
Ja wat betreft het corona virus bekijken we dit over 2 weken. Onze fietsen staan in Hongarije. Ons back plan is om in hongarije een tocht te maken van een paar weken mocht onze route niet mogelijk of verstandig zijn op dat moment.
Je reactie over de appgroepen hoop ik eigenlijk niet op. We hebben echt veel zinnige en handige info gehad in patagonie. Bijvoorbeeld over grensovergangen of bepaalde offroad routes welke versperd bleken. Ik hoop dat we dergelijke groepen kunnen vinden op onze route...