Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Account - Forum Wereldfietser

Account

Beste wereldfietsers en moderator in het speciaal,

Wat is er toch aan de hand met de account van Kees? Om de zoveel tijd worden mijn berichtjes en gebruikersnaam wegens technische storingen gewist. Kan iemand mij vertellen of zij daar ook last van hebben? Ohja, ik heb laatst nog een fietscomputer gekocht. Maar omdat ik op computertechnisch vlak niet erg bedreven ben, weet ik niet hoe ik zo'n ding moet installeren. Kan iemand mij een paar tips geven, want ik zou graag willen weten hoeveel ik nou werkelijk fiets in een jaar.

MvG

Kees
Dat je postings soms verdwijnen kan te maken hebben met de tekst die boven in je beeld staat: "Het forum van De Wereldfietser staat open voor alle fietsreizigers. De Wereldfietser behoudt zich echter het recht voor om berichten die kwetsend, discriminerend, indruisen tegen de Nederlandse wet,
of niets met fiets- en/of reis-thema's te maken hebben,
zonder opgaaf van reden te verwijderen."

Dus misschien ging de betreffende posting niet echt over fietsen? Hopelijk komt het in de toekomst niet meer zo vaak voor dat je postings verwijderd worden :)
Maar over je fietscomputertje: er zat toch wel een gebruiksaanwijzing bij? Wij weten natuurlijk niet wat voor eentje het is.

Groetjes, Leon
Beste K.E.E.S. of hoe je dan ook mag heten,

Ik voel me totaal niet beledigd door jou. Wel vind ik dat je je nu wel heel defensief opstelt. Ondertussen blijf je achter je masker zitten. Dat vind ik gewoon laf. Van mij krijg je één kans om je gezicht te redden, door je gezicht te laten zien op de komende ledenvergadering van de Wereldfietser tijdens het kampeerweekend van 23 - 25 mei a.s. Daar kun je aantonen dat je echt een wereldfietser bent. Daar kun je ook je argumenten in volle openheid in de groep gooien. Géén verdere discussie via dit forum, maar tijdens de ledenvergadering! Wil je daar niet spreken, zwijg dan voor altijd!

Beste Bert,

Ik zou natuurlijk heel graag willen komen op de vergadering, ware het niet dat ik dan net een vakantie heb geplant: de door mijzelf genoemde 1000 meren tocht in Finland. Ik ga per vliegtuig naar Helsinki. Vanuit Heslinki fietst ik naar Imatra aan de Russische grens. Daarna fiets ik door naar Joensuu. En via Kuopio, Jyväskylä en Hämeenlinna ga ik weer terug naar Helsinki en vlieg ik weer naar mijn huisje in Nieuw-Vennep. Ik heb er veel zin in, na mijn leuke ervaringen in dat andere Scandinavische land Noorwegen. Dus je begrijpt Bert dat ik deze reis echt niet ga annuleren om op de vergadering aanwezig te kunnen zijn. Misschien wil iemand met me mee fietsen? Ik ga op 20 mei weg.

MvG

Kees