Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Roseversand - Forum Wereldfietser

Roseversand

Wie heeft er ervaring met het online bestellen van fietsonderdelen bij Roseversand uit Duitsland want hij is toch een stuk goedkoper als b.v Bike2build.
Graag wat reacties. http://www.rose.de/output/controller.aspx?cid=58

Kijk ook is op bike-components.de

Daar bestel ik het meeste... goede service. binnen een paar dagen na betaling in huis

Even zoeken met google (wereldfietser en Roseversand) of met de zoekfunctie van dit forum. Deze vraag is namlijk in het vereleden hier ook al een gesteld. :idea:

Men was wel positief geloof ik!

Volgens mij is alles ook oke daar...
dacht dat de verzendkosten alleen wat hoog zijn...

Kees,

Rose versand website vond ik een beetje ingewikkeld - 1,234,786 verschillende onderdelen om van te kiezen.

Ik wist precies wat ik nodig had en stuurde dus een email - werd zowat meteen beantwoord en binnen een paar dagen had ik alles in huis - top service!!

Winkel in Bocholtz is ook erg mooi trouwens als je in de buurt ben.

Groetjes,

James

Eerder hier in Overige Vragen staat het onderwerp Fietsmaterialen, gaat ook over Roseversand


Heb er wel eens wat besteld. Inclusief verzendkosten kwam ik nog aardig goedkoper uit dan wat ik hier als goedkoopste kon vinden. (op een bedrag van 400 euro)
Krijg nu ook de catalogus thuisgestuurd, Hoef je niet meer door de website te worstelen.
Verzendkosten duur? Voor onderdelen is dat 6 euro oftewel gewone prijs als pakketpost binnenland tot 10 kg.

m'n ouwe husigenoot die vrij serieus aan wielrennen deed bestelde daar ook nog vaak onderdelen en was er meestal goed over te spreken.

Oh 6 euro is niet duur nee.. dat is het bij bike-components ook... dacht dat Roos 12 euro rekende...

dus gewoon bestellen zou ik zeggen :wink:

Wij bestellen er ook regelmatig wat. Goede materialen tegen een goede prijs.

Ik heb deze vraag een paar maanden geleden al gesteld bij het forum. Het antwoord was positief. Daarna heb ik zelf het een en ander besteld en alles wordt bijzonder snel en correct geleverd. Assortiment is uitgebreid en goedkoop. Shimano onderdelen die volgens de reguliere fietshandel niet geleverd kunnen worden staan bij Rose gewoon in de catalogus en worden ook geleverd. Je krijgt snel antwoord op vragen.

Groet Ronald

Ze hebben ook zo'n lekkere dikke "Wehkamp" gids om de hele avond mee op de bank te zitten....
Die lekkere dikke "Wehkamp" gids
is zelfs in de boekhandel te koop voor 2,95 :? Altijd makkelijk als onderdelen gids en prijsreferentie :wink:

nee
Eric op de Fiets schreef:
Die lekkere dikke "Wehkamp" gids
is zelfs in de boekhandel te koop voor 2,95 :?
Ik heb hem voor niets gekregen! :wink:

Ik heb hem voor niets gekregen!
In de boekhandel? :?

Eric op de Fiets schreef:
Ik heb hem voor niets gekregen!
In de boekhandel? :?
Op de najaarsbeurzen wordt de catalogus van het lopende jaar palletsgewijs uitgedeeld. Op de aanstaand bikemotion zullen ze er ook wel weer zijn. Tip: haal die loodzware catalogus pas op als je rond bent geweest en naar huis gaat :D

Eric op de Fiets schreef:
Ik heb hem voor niets gekregen!
In de boekhandel? :?
Gewoon aangevraagd via hun website!

Gewoon aangevraagd via hun website!
Tegen zoveel jeugdig digi-web-intellect kan ik niet op :oops: