Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: therm-a-rest, ortlieb, lichtgewicht 2pers-tent - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Gezocht: therm-a-rest, ortlieb, lichtgewicht 2pers-tent

rob schreef:Misschien interessant:

www.probike-koblenz.de

Ortlieb Front Roller Plus: 91,90 EUR
Ortlieb Back Roller Plus: 119,90 EUR
Ortlieb Ultimate 3 Plus: 84,90 EUR

Wel verzendkosten 13,00 EUR meerekenen.
Heeft iemand toevallig ervaring met spullen via e-bay?
http://pages.ebay.nl/search/items/basicsearch.html
Als ik daar kijk zie ik Ortlieb spullen die daar nu geveild worden voor aanzienlijk lagere bedragen

8O

stefvanlieshout schreef:bedankt voor reacties tot zover,

Ik zoek idd vooral naar 2dehands ;)
probeer ook eens http://www.marktplaats.nl/
daar worden regelmatig 2hands outdoorspullen aangeboden

Vorig week op Ebay Duitsland één paar Ortlieb Bike Packers Plus voor 95.85 EUR gekocht.
De verkoper rekende 18.5 EUR verzendingskosten (naar België).
Het totaalbedrag kwam dus op 114.35 EUR, een dikke 25 % goedkoper dan in de winkel.

De fietstassen werden nieuw en met factuur geleverd door BPD!
Het gaat wel om tassen met het oude logootje op. (Eric Schuit van de vakantiefietser wil hier ook vanaf, las ik op zijn site)
Ik was een beetje verdacht op namaak, maar na vergelijking met zo'n zelfde set tassen reeds in mijn bezit, kan ik niet het minste verschil opmerken.

Ze waren trouwens op ook op dezelfde manier aan elkaar verpakt met karton in vierkleurendruk en een raffialint.

Ik zou zeggen doen!


Mvg,
Dirk

Ik ben laast in Aken geweest (ben ook nog op zoek naar Ortlieb-classic tassen in de uitverkoop) en een duitse Ortlieb-folder bevestigde dat de prijzen zo'n 15% goedkoper zijn...

De winkel op de Karlsgraben is niet zo bijzonder (weinig keus en de normale duitse prijzen), maar ik kwam een ander interessant zaakje tegen:

bike-components.de

(geen winkel, maar alleen bestellen)
Daar vertelden ze me dat ze korting geven, de hoogte van de korting hangt af de hoeveelheid spullen die je koopt. Je kunt onderhandelen met ze via de mail... :)
Als je de spullen laat opsturen, kost het je wel nog 13 euro verzendkosten, maar die haal je er wel uit!

Als je zoekt naar 2e hands frontroller-classic, moet je hier maar eens klikken:
http://fiets.2dehands.nl/markt/fiets_ac ... 28739.html

Verder kan ik je aanraden om nu eens bij bever te kijken, momenteel 30% korting op Therm-a-rest matjes en vele andere kortingen!

succes :wink:

Fernand
kijk eens bij de veilingsite van ebay onder , ortlieb leverbaar voor nederland , veelal duitse aanbieders vergeet de portokosten niet ?? bieden maar !!!!!!!

Dat ziet er inderdaad indrukwekkend uit...
Bijna allemaal plaatjes van nieuwe tassen en ook de bijschrift "Neu" doet vermoeden dat het om nieuwe tassen gaat...

Ik durf echter niet zo goed! Je weet niet wat je krijgt.... :? .... 8O ... :D of :( / :evil:
Heb je ervaringen met kopen op Ebay? Ik zag dat meer mensen hiermee worstelen...

Fernand

Nu bij Globetrotter Thermarest matjes (Classic standard 3,8 mm) voor de helft van de prijs! Als dat niet de moeite is. Voor €50,- heb je nog geen 2e hands.
En ook op deze site een aanbieding van het jubileummodel Ortlieb tassen. In mooie Nederlandse oranje kleur. Ik weet niet hoeveel ze kosten. Als je van Oranje houdt in ieder geval wel de moeite.

Succes met de koop en groeten van Richard.

rhendriks schreef:Nu bij Globetrotter Thermarest matjes (Classic standard 3,8 mm) voor de helft van de prijs!
Ik vind dat toch wat dun :lol: :wink:

Ik geloof dat je gelijk hebt, voor 3,8 mm zou ik nog niet 1 euro neerleggen. Maak er dus maar centimeters van.

Richard

kijk eens op marktplaats.nl je kunt het niet zo gek bedenken of het staat er wel op, vooral therm-a-rest matjes.