Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietskleding - Forum Wereldfietser

Fietskleding

Nu bij de Lidl, zeer goedkope fietskleding (korte/lange broek met zeem, fietsjas, shirt, helm, handschoenen, hemd) allemaal zeer goedkoop (voorbeeld: broek met zeem € 8,99).

Dus degenen die goedkoop en doorgaans ook goede fietskleding aan willen schaffen, die gaan 'gelijk een speer' naar de Lidl.

Freek

Ik heb het gezien vorige week in de folder, maar dacht dat de kwaliteit niet denderend zou zou zijn.
Maar misschien toch maar even kijken. (als het nog niet weg is zoals vaak het geval is bij goed aanbiedingen)

Ben inderdaad gistermorgen 3 Lidls (wat is het meervoud van Lidl :?: ) afgereden in mijn woonplaats en op die manier voor heel weinig heel veel gekocht. En de kwaliteit? Misschien niet denderend, maar een kniesoor die daar op let bij deze prijzen :!: Wat dacht je van een helm, Zwitsers fabrikaat, niet het type "1 maat voor elke kop" (Duits Tuv keurmerk) met visor en insectennet voor minder dan 6 Euro 8O
Overigens denk ik dat je nu sowieso te laat bent want het spul vloog de winkels uit.

Dick,

waarom denk je dat ik het pas op het Forum zet nadat ik de boodschappen gedaan had ? 8)

Freek

Ik heb een prachtig shirtje en jasje gekocht en uiteraard de helm. Maar om Dick even te verbeteren, ze hadden weldegelijk maten!!!

Dat wordt genieten straks onderweg!

Groet,
Rena :wink:

Ik ben gisteravond ook wezen kijken, maar bij ons hadden ze bijna niets meer. Alleen nog twee jasjes en wat helmen. :cry:
Van helmen heb ik totaal geen verstand, dus die heb ik niet gekocht.

Ik ben gisteravond ook nog even wezen kijken, maar ze hadden alleen nog helmen.
En aangezien ik daar geen verstand van heb, heb ik deze niet gekocht.

Rena,

Ik schreef dus: niet het type "1 maat voor elke kop"
Ik heb dus ook (mijn maat :wink:) helm, jasje, shirts en fietsbroek aangeschaft!

:!: En let op: morgen liggen er Coolmax fietssokken in 3 kleuren voor 2 euro's en 59 centjes per paar :!:

Maar wel weer vroeg opstaan :(
Hoi

Ik ben ook naar de Lidle geweest dindsdag om 11:00 en er lagen alleen nog maar een paar dozen helmpies voor kinderen. Dus ik vragen of er nog fietskleding was. Nee, dat was s'maandags om 12:00 al uitverkocht.......
Er lag tussen de trainingstassen en rugzakken nog 1 fietsshirt van mijn maat......

Maar uhm kan iemand hier weer waarschuwen als er ergens weer wat in de aanbieding is???? Ik kom niet zo vaak bij de Liddl of Aldi etc..


Bedankt

Gijs

We hebben toch melding gemaakt van de aanbieding bij de Lidl? Maandag om 1300 uur?
Tip: ga naar de Lidl in Den HAag. Die zit midden in de Schilderswijk en de mensen die daar wonen, fietsen niet zo veel en kopen dus ook niet zoveel fietskleding (en nu niet allemaal daar naar de Lidl gaan, want dan heb ik niets meer!!!). Ik heb daar aan een oudere Marokkaanse man uit proberen te leggen wat een fietsbroek is...tjsa... de conclusie was: hij zit fijn....

Groeten,
Freek

Dus als we allemaal de link naar de site van lidl en aldi opslaan in de bookmarks, dan kunnen we op tijd de aanbiedingen bekijken:

Lidl
Aldi

Als je in een stad woont waar de Lidll zit, krijg je de folder. Hier staan de aanbiedingen die een week erop beginnen er ook in. Goed de folder in de gaten houden dus.

Groet Anouk

Vanaf 15/3 is dezelfde aanbieding in de filialen van onze oosterburen. Dus voor de mensen die langs de grens wonen..... :


http://www.lidl.de/de/index.nsf/pages/c ... index.ar27
de aldi en lidl doen goede zaken bij geldbesparend fietsers!

nog een tip voor diegene die nog een fietscomputer zoeken:

vanaf 17 maart bij de aldi: :lol:

Draadloze fietscomputer

• 14 functies
• automatische start/stop
• past op elke fiets en elk wiel
• 14 functies, o.a.: dagkilometerteller,
ritduur, auto-scanning,
topsnelheid, klok
• met temperatuuraanwijzing

voor slecht 8.99 euro!!

Anneke

En als ik het goed heb: bij de Aldi ook fietssloten, bandplakspullen en meer van dat soort spul.

Maar voor de gratis koffie tijdens een fietstocht toch maar naar AH!

Freek

En deze week ook bij de trekpleister: fietscomputer met 13 funcites.
€12.99

En bij de Lidl: fietspomp met metertje, fietskinderkar...

Freek

ps de kilometertellers bij de Aldi in Den Haag (Megastores) zijn inmiddels op, nadat ik voor m'n collega's ook de boodschappen moest doen... :D
FV schreef:Nu bij de Lidl, zeer goedkope fietskleding (voorbeeld: broek met zeem € 8,99).
9 euro kosten ze bij Decathlon altijd... Decathlon zit op dit moment (in NL) in Kerkrade en in Amsterdam Arena, maar ik vermoed dat er wel meer van deze sportsupermarkten komen, want de prijzen zijn aantrekkelijk. Komt er eindelijk eens concurrentie op prijs in de (buiten)sportwereld. Ze vullen het gat tussen b.v. Bever en de Hema. Het is er relaxed winkelen en je kunt alles op je gemak passen. Groetjes, Leon