Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis Afgehaald: 2 Vittorio's - Forum Wereldfietser

Gratis Afgehaald: 2 Vittorio's

Maten: 52 en 60
Zwart (paar kleine krasjes)
Magura HS33
Shimano XT
Allessa 48 spaaks velgen (28")
111.000 km

Afbeelding

meer informatie hier en op http://www.dickenels.nl

Stuur een mail naar info@dickenels.nl
Zijn deze fietsen gratis op te halen? :shock:
Wat zijn Vittorio's? :oops:
hoe worden eigenlijk de keuze gemaakt wie wel en wie niet de fietsen krijgen. Kan mij zo voorstellen dat met de Nederlandse mentaliteit, velen al hebben gereageerd.

Ik heb natuurlijk ook gereageerd :lol:

Mario
De fietsen willen heel graag bij elkaar blijven.
Dick en Els schreef:De fietsen willen heel graag bij elkaar blijven.
Hmm jammer dat mijn vriendin waarmee onze eerste fietsvakantie mee wil gaan maken (waar de 2e voor zou zijn) een vrouw is en ik een man, ik neem aan dat zij er dan niet op past....
Eelcofietst schreef:Hmm jammer dat mijn vriendin waarmee onze eerste fietsvakantie mee wil gaan maken (waar de 2e voor zou zijn) een vrouw is en ik een man, ik neem aan dat zij er dan niet op past....
Eelco, ook Els is een van de heel vele dames die op een herenfiets fietst omdat deze fietsen een veel stijver frame hebben dan de damesmodellen. Dus in jullie geval is zou dat geen struikelpunt mogen zijn. Zou wel leuk zijn als deze fietsen naar een koppel gaat dat net aan het begin van hun "fietsreisloopbaan" staat. :)
waaaaaaaaaah
wat een aanbod! :o
Mailtje gestuurd :)
Wat een leuk idee!
Dick en Els schreef:De fietsen willen heel graag bij elkaar blijven.
Hoe wil je dat controleren? :roll:
Marianne schreef:Zou wel leuk zijn als deze fietsen naar een koppel gaat dat net aan het begin van hun "fietsreisloopbaan" staat. :)
Ik had inderdaad gelezen dat veel vrouwen om die reden op een herenfiets fietsen. De maten lijken goed te zijn voor ons. Het lijkt ons leuk om de fietsen bij elkaar te houden en samen nog veel kilometers te maken. Moeten we als we interesse hebben (en dat hebben we) mailen? :D
Eelco
Erg leuk idee van Dick en Els!
Ze zijn er maar twee keer mee op reis geweest :D
Leon
Rocinante en Rucio hebben nieuwe baasjes:
Joris en Anneloes.

Anneloes was de eerste die gereageerd heeft en... een wonder:
Ze passen en precies op!

Toch wel een emo moment hoor, om na al die avonturen afscheid te nemen!
Ik wens ze een voorspoedige vierde reis :wink:
Leuk, Joris en Anneloes veel plezier ermee. Ze zijn in ieder geval ingereden. :wink:
Dankje :D We hebben er net een stuk mee gereden en bevallen prima. We zullen er zeker veel mee gaan rijden.
Ben benieuwd hoe het Rocinante en Rucio vergaan?

Deze twee hebben echt een wereldreis achter de rug :wink: