Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verkocht! Snel Expedition met Rohloff - Forum Wereldfietser

Verkocht! Snel Expedition met Rohloff

Verkocht!
Hi,

thanks for message.

I am interested in the bike, since it is exactly my size. and I am also looking for a Chromo frame for 26" wheels :)

Would it be possible to come and test it a few rounds?
(depending where you live, from your pictures I assume Asmterdam?)


thanks!

Best regards,

Tom
Hi Tom,

PB sent with contact phone number and yes, it's in Amsterdam... :-)

Treval
....
Gezien dat het bijna lente is...

Bump!
treval schreef:Gezien dat het bijna lente is...

Bump!
Wat bedoel jij daarmee Travel, worden dan de fietsen goedkoop? Is dat mijn ideale moment om een fiets te gaan kopen?
De prijs komt tot stand op het snijpunt van de vraag en aanbod curves. In het voorjaar verschuift de vraagcurve omdat de mensen dan ineens weer zin krijgen. Dan worden fietsen dus duurder. Dat is de theorie. Ik geloof niet dat iemand het ooit empirisch heeft onderzocht. Dat zou nu eens wel een leuk scriptie onderwerp zijn voor al die studenten die hier met oninteressante onderwerpen komen.
Wim
Wim schreef:De prijs komt tot stand op het snijpunt van de vraag en aanbod curves. In het voorjaar verschuift de vraagcurve omdat de mensen dan ineens weer zin krijgen. Dan worden fietsen dus duurder. Dat is de theorie. Ik geloof niet dat iemand het ooit empirisch heeft onderzocht. Dat zou nu eens wel een leuk scriptie onderwerp zijn voor al die studenten die hier met oninteressante onderwerpen komen.
Wim
Ik denk dat elke fietsenwinkelier je kan vertellen dat in het voorjaar fietsen van 2000 euro beter verkopen dan in het najaar de fietsen van 1000 euro :lol:
Leon
Leon schreef:
Wim schreef:De prijs komt tot stand op het snijpunt van de vraag en aanbod curves. In het voorjaar verschuift de vraagcurve omdat de mensen dan ineens weer zin krijgen. Dan worden fietsen dus duurder. Dat is de theorie. Ik geloof niet dat iemand het ooit empirisch heeft onderzocht. Dat zou nu eens wel een leuk scriptie onderwerp zijn voor al die studenten die hier met oninteressante onderwerpen komen.
Wim
Ik denk dat elke fietsenwinkelier je kan vertellen dat in het voorjaar fietsen van 2000 euro beter verkopen dan in het najaar de fietsen van 1000 euro :lol:
Leon
Inderdaad, een fiets verkopen lijkt mij veel makkelijker in de lente dan in het najaar. Kopen en dan gelijk op fietsvakantie... :-)
.........
Ondanks dat het een vraagprijs is denk dat de meeste liefhebbers het toch aan de hoge kant vinden.
Hoop dat je hem toch snel zal verkopen.

Succes
Ik vermoed dat er een aardig rijtje mensen is die graag een fiets met zo'n samenstelling hebben en er ook wel mensen bereid zijn zo'n bedrag te betalen.
Maar het aantal daarvan dat van de kleurstelling van de fiets gelukkig wordt lijkt me beroerd.
Korter: het is een droomfiets, maar dan wil je ook je eigen kleur!
Leon
Gelukkig vond iemand de kleuren wel leuk... Dus: verkocht! :-)
Lezen er nóg meer mensen dit forum dan ik al dacht en zijn er nu twee partijen gelukkig! Feli.
Feli, weet jij wat ie gevangen heeft dan. :lol: