Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: (de laatste?) zes fietsboeken - Forum Wereldfietser

Te koop: (de laatste?) zes fietsboeken

Josie Dew paren we voor het damesgemak aan Elizabeth Dunkel (welja...)
Gilles Withell fietst in Lambada Land achter het ijzeren gordijn en drie verzamelbundels maken het rijtje vol.


Alles moet weg! Ook deze laatste 6 fietsboeken uit onze kast (in één koop)

Afbeelding

qua bedrag dachten we maar weer in te zetten op € 18,- (excl. verzendkosten), dat is telkens een mooi startbedrag.
Bieden stopt op woensdagavond 7 juli, 18.00 uur.

De opbrengst van deze bonte verzameling gaat ook nu weer naar Stichting Klein Verzet en wordt gebruikt voor de bouw van een middelbare school in Obuasi (Ghana).

Dick

ik kan het niet laten om toch weer 30,= Euro te bieden

Zeg Dick,

Volgens mij kunnen we onze inboedel misschien maar beter meteen in een zeecontainer proppen en naar 'de west' verschepen.

Hoe laat is het overigens nu bij jou? Drie uur 's nachts?

Ben je 'nog' op, of 'al'?

Dick

Ach Dick,

Tijd is een rekbaar begrip.

Tot nu toe Dick heb ik netto helemaal niets gekocht. Als na de 7e is gebleken dat een gedeelte van je boekenkast toch mijn kant op komt, kan ik er altijd nog spijt van hebben dat ik die container niet heb besteld.

...ennu...die boekjes zijn erg leuk en ik zal ze zeker ook allemaal lezen, maar het is niet de belangrijkste reden van aanschaf.

En ook voor deze aanwinst voor uw fietsboekenkast rest minder dan een dag.

haast u... op = op!

Zijn die boekjes dan toch voor mij?

30 Euro is geen geld!

Vergeet niet om de verzendkosten apart te vermelden zodat ik die "gescheiden" kan betalen. (Tenzij je wil dat dit ook ten gunste van de stichting komt natuurlijk)

Potdomme, ben ik net te laat, ik zie nu pas deze advertentie staan!
Trapper, kunnen we een deal maken als ik ook nog een bedrag stort voor de stichting. Een uitwisseling van de boeken????

Atbiker,

Als jij, zeg, 35 Euro ten gunste van de stichting kan sturen, mag je ze hebben hoor. Je moet natuurlijk wel snel wezen, anders gaat Dick ze op de post doen.

(Zonder deze boekjes kan je toch ook storten? :wink: )

Groetjes

Mannen toch!

Geweldig!

Ik weet dat het missschien niet helemaal volgens de regels is, maar omdat wij ze in dit geval maken is er besloten dat deze veiling gesloten is en dat deze boekjes naar Atbiker gaan.

Gefeliciteerd met de aanwinst voor je boekenkast, veel plezier.

We sturen een PB voor de afhandeling!


Hiermee is deze veiling (en de draad) officieel gesloten!


Dick en Els

Bedankt Trapper voor deze geste. Kan niet wachten om aan die stapel te beginnen!

Els ik hoor wel hoe of wat geregeld wordt om de boeken thuis te krijgen.

Frans

Hoi Frans!
gefeliciteerd met je mooie aankoop en bedankt met je ondersteuning van Klein Verzet!

Over de verzending:

De verzendkosten bedragen €5,50
Maak dat, samen met de €35 euro over op ABN Amro rekeningnummer 51.73.56.279 t.n.v. Stichting Klein Verzet.
Vermeld daarbij je adres.

Sturen wij het pakket per omgaande naar je toe.

Wanneer je internetbankiert heb je ze nog voor het weekend!


Je kunt ook een PB sturen met je adres,
of naar info@stichtingkleinverzet.nl

gaat het vanmiddag nog weg (samen met de boeken uit de andere veilingen)

Dick