Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Twee (2!) complete sets ortlieb fietstassen - Forum Wereldfietser

Te koop: Twee (2!) complete sets ortlieb fietstassen

Waar gaat dat heen?

Het allerbeste van Dick en Els is nu ook al te koop!
Onze twee complete sets Ortliebs (plus versie), bestaande uit: 4 Frontrollers, 4 Backrollers, 2 Ultimate I stuurtassen en 2 medium Rack Packs.

Afbeelding

Kleur: grijs (was ooit zwart maar voorgebleekt en stone washed).

Op de rack packs is de Nederlandse vlag geschilderd (levert je in het buitenland regelmatig een Hollandse hap en een prima logeeradres op).
Voor een actuele beschrijving en de technische staat van de set kun je naar dit nummer van de fietskoerier. Even doorscrollen naar onderen, naar de rubriek "Het Allerbeste van Dick en Els".

Dit is dé kans voor de beginnende wereldfietser die niet met een Lidl of een Hema tas willen rijden (of voor hen die er bereisd uit willen zien... een nieuwe set tassen staat tenslotte net zo suf als een paar hagelwitte nieuwe sneakers).

Laten we deze veiling eens beginnen met € 60,00 per set. Dat lijkt ons een mooi begin. En... het wordt eentonig... ook de opbrengst van onze tassen is voor Stichting Klein Verzet
Bieden stopt zondagavond 11 juli a.s. 20.00 uur.

Jongens toch... hoe moet dat toch verder wanneer we alles wegdoen?
Wij bieden 120 euro voor beide sets.

Voor arme studenten als wij is dit een geweldige kans! Als je ziet waar wij nu mee fietsen ga je huilen...

Groeten van Antoine en Chantal

Ik heb maar 1 set nodig om mijn inmiddels echt uit elkaar gevallen fietstassen te vervangen. Mochten de studenten zich bedenken dan bied ik 75 euro. :)

Groetjes, Claudia

Ik bied € 80.- voor 1 set.
Is toch een mooi bod!

Marcel

Jongens, jongens, jongens...

wat een betrokkenheid!

Ik doe er nog wat bij, 85 euro voor een set

vriendelijke groeten,
Stefan

Zondag 11 juli, 17:59... tien, negen, acht, zeven, zes, vijf, vier.... drie.... twee....

Go!

Wij willen ze gewoon hebben!

Eén euro meer voor de hele set... dus € 166,-

We willen ze niet alleen... we hebben ze ook nodig!
Eigenlijk vandaag nog!

Kunnen we ze meteen komen halen?

Chantal

Nou hoor, ik wilde die met die NL vlag!

:P

eenhonderdzesenzestig euro!

Twee sets prima ingereden Ortliebs gaan naar Limburg!

Inmiddels heeft deze veiling van fietsparafernalia al ruim vierhonderd euro voor Stichting Klein Verzet opgeleverd! Brengt dat niemand op een mooi idee?

Kijk eens rond in de berging... op zolder... in de keukenkastjes... en veil het!

Dick en Els

Hallo Dick en Els

zijn die tassen nog te koop?.Wij zijn nl.op zoek naar dergelijke tassen..
zo ja mag je een seintje geven.

groetjes carine

en als ze niet meer te koop zijn?

Hoef ik dan geen seintje te geven?

:wink: