Additionally, paste this code immediately after the opening tag: M-Gineering sport/race fiets van Marten Gerritsen - Forum Wereldfietser

M-Gineering sport/race fiets van Marten Gerritsen

Aangeboden mijn minder dan 500 km gebruikte als nieuwe race/sportfiets gebouwd door de welbekende Marten Gerritsen.

Uitgerust met een shimi 105 triple groep.
Handgespaakte wielen (dt swiss 340 en open pro velgen.

Framemaat vanaf de bracket tot aan bovenkant zadelbuis 53 cm
Hoogte mtb stuur 98 cm

Fiet is niet van nieuw te onderscheiden en kan het best beschreven worden als zeer comfortabel en toch 'digging out of corners'.

Fiets kan ook evt als frameset verkocht worden.

Wegens tijd en ruimte gebrek moet de fiets weg.
Graag foto's en vraagprijs? :)
gios schreef:Graag foto's en vraagprijs? :)
halverwege http://www.m-gineering.nl/m-ginpic.htm, zwart rood met moustache als ik me niet vergis. Columbus Brain, bovenbuislengte 545mm, achtervorklengte 410mm, geen spatbordoogjes, 47mm remmen
Jammer, te klein voor mij. Ben wel op zoek naar een comfortabele, snelle fiets met iets bredere banden.
Kun je hem niet aan de muur hangen? Het is toch moderne kunst?
Helemaal goed marten bedankt.
Ik wist nl niet dat je de foto's geplaatst had.

Aan de muur, nee daar is geen plaats meer voor ... :lol:

Ik heb nauwelijks tijd om met mijn racefiets te rijden door de verplichte en zeer tijdrovende bijdrage aan de staatskas ... Laat staan op deze fiets vandaar. Verder speelt ruimte gebrek ook een rol om eea te verkopen.

De fiets is verder de absolute top in wat je wilt in een prettig rijdende race/sportfiets.
Stuurt geweldig, trapt heel licht, is erg comfortabel, every mile a thrill

Da's het voordeel van iemand als Marten die ontwerpt, last, bouwt en rijd zelf zijn eigen fietsen.

Ik wil er gezien de staat en de specs E 650.- voor hebben.
Deze dus:
Afbeelding
Prachtige fiets! Die vind vast wel een nieuwe eigenaar.
Is hier nog een trekking bike van te maken en eventueel een rohloff naaf in te plaatsen?
Ziet er goed uit.
spijker schreef:Is hier nog een trekking bike van te maken en eventueel een rohloff naaf in te plaatsen?
nee! :shock: :roll:
De need for speed bike. :)
MOOI!!
- het wagenpark is al voorzien... en ik in lengtemaatvoering te klein... gelukkig maar -
Dank je Gios voor het plaatsen van de foto.

Mocht iemand meer foto's willen dan kan dat.

Stuur dan een pb met je mailadres dan stuur ik ze je toe.
spijker schreef:Is hier nog een trekking bike van te maken?
Dat is het al. Hij is voor lichtgewicht trekking. De bijbehorende tas zie je op de foto. Hij zit onder het zadel. :wink: 8)
Leon
En dankzij de gepatenteerde hypermoderne ‘saddle loops’ eenvoudig up te graden naar een carradice nelson/camper (longflap) :D
Verdorie ende grrr, de gedroomde, ideale woon- werkfiets. Als hij 10 tot 12 cm hoger was geweest, zou ik me in alle mogelijke en onmogelijke bochten wringen om hem op de kop te tikken.
Ik heb al excuses zitten verzinnen om hem toch enigszins te verantwoorden, maar het lukt niet. Met de kinderen is alles op reizen gericht en als schoolfiets is hij echt te goed. In m'n budget voor decoratie past hij ook al niet...
Kent iemand nog een mooie smoes? Als belegging misschien? :cry:
PeterD schreef:Verdorie ende grrr, de gedroomde, ideale woon- werkfiets. Als hij 10 tot 12 cm hoger was geweest, zou ik me in alle mogelijke en onmogelijke bochten wringen om hem op de kop te tikken.
Ik heb al excuses zitten verzinnen om hem toch enigszins te verantwoorden, maar het lukt niet. Met de kinderen is alles op reizen gericht en als schoolfiets is hij echt te goed. In m'n budget voor decoratie past hij ook al niet...
Kent iemand nog een mooie smoes? Als belegging misschien? :cry:
hij stond op marktplaats, nu niet meer....
PeterD,
Ehh ze hebben heeel lange zadelpennen :-)

Je kunt de fiets ook demonteren en als losse delen doorverkopen ...
Heb daar al menig bizarre voorbeelden van gezien van erg mooie en alles behalve dagelijkse klassieke racefietsen.

Marten,
Eh ja, de fiets staat nog steeds op MP, maar ik wissel om de dag of wat tussen de toerfietsen heren/dames en racefietsen ed om maar zo veel mogelijk exposure te krijgen.

Dus niet wanhopen je kunt ook gewoon hier op dit forum je vragen stellen over de fiets.
Waarde heer Jopie, u zoutpilaart me een weinig!
Ik noem mezelf niet een groot kunstkenner, maar heb toch enig schoonheidsgevoel, en
Ehh ze hebben heeel lange zadelpennen
barbaars ga ik me dus niet gedragen.
Je kunt de fiets ook demonteren en als losse delen doorverkopen ...
Een slachter wil ik ook niet zijn.
Maar! :wink:
Als ik nu eens mijn roekeloze schoenen aantrek en op die schoonheid afstap waarop ik al dertien jaar geluksbedreigend verliefd ben (zonder dat zij daar enig erg in heeft) en met wie ik tot nu toe enkel over koetjes en kafjes praatte, als ik daar nu eens op afstapte en haar vriendelijk en beleefd vroeg of ik haar binnenbeenlengte even mag opmeten? (Proestmode). Nee, zelfs voor haar gaat 51 te klein zijn, het is verdorie niet eens nodig om te meten :? 't Zou zo eens wat anders zijn dan een ring...
Jammer genoeg ben ik nog altijd toerekeningsvatbaar... en gelukkig nog creatief in smoezen (en versiertrucs, zolang ze maar in de platonische sfeer blijven). :shock:
PeterD,

Als je nu eens doorgeeft wat bij haar fiets de zadelhoogte dan kan ik gauw een vergelijk maken met wat hier staat en of het inderdaad zinvol of zinloos is verder energie te stoppen en/of nachten wakker te liggen van iets wat wel/niet haalbaar is.

Voor mij is de zadelhoogte vanaf de grond gemeten 96 cm.
Nieuwe foto's van m'n ros

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
hub schreef:Nieuwe foto's van m'n ros
A really beautiful bike!