Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop, knappe racefiets WAARDEBEPALING - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Te Koop, knappe racefiets WAARDEBEPALING

Het liefst zouden we onze gebruikte fietsen overdoen aan iemand die het echt nodig heeft en er lekker veel gebruik van gaat maken. Tenslotte kan een fiets je heerlijke momenten geven met veel plezier en geluk en dat is niet alle luxe-artiekelen vergeven.

Nu nog een mooi Snel Explorer op marktplaats zetten......geen racefiets maar een vakantiefiets.....in het zwart..... 8) .....
even inpikken,

@leon:
130 euro ????? djezus had ik geweten dat jij je snel verkocht ik had hem zo komen halen en gerust meer gegeven. (als je nog iets verkoopt Leon, laat het dan heel hard op het forum weten...)

it's a shame hoe weinig fietsen nog waard zijn tweede hands... Echt ver onder de prijzen.

net hetzelfde met racefietsen. Een vriend van me heeft net een racefiets gekocht, tweedehands 300 euro; was nieuw 1200, en had amper 2000km op de teller...

ikzelf had bijna een splinternieuwe giant gekocht. nieuwprijs 750; tweedehands 200....

ik ben gewoon gestopt om fietsen te restaureren, de onderdelen kosten meer dan gewoon een "nieuwe" tweedehands fiets te kopen...
Racefietsje staat toch weer te koop. De koop is om privé redenen van de geinteresseerde niet door gegaan. Dus wie nog lekker in het voorjaar wil koersen kan nu zijn slag slaan....
Misschien dat de verkoop niet zo vlot. Maar het blijft toch leuk om zo'n ols school fiets te bespreken. Zelf zou ik er ook niet meer dan 75 euro voor geven. Als je er meer voor wilt vangen kun je proberen hem in onderdelen te verkopen of er een single speed van te maken. Die laastste zijn nu een hype. En als je dat niet wilt kun je hem ook mooi oppoetsen en als kunstwerk aan de muur hangen.
Mvg, Kees
Marco Meijerink schreef: Dus wie nog lekker in het voorjaar wil koersen kan nu zijn slag slaan....
Ik weet niet wat je onder koersen verstaat maar als je met deze fiets aan de start staat bij het rondje om de kerk. :lol: :lol:
Is verkocht. Kan gesloten worden