Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Uniek cd-hoesje - Forum Wereldfietser

Te koop: Uniek cd-hoesje

Degenen die regelmatig op dit forum kijken zijn natuurlijk bekend met het initiatief van Dick en Els; twee wereldfietsers die zich, met Stichting Klein Verzet, tenminste een jaar in gaan spannen voor onderwijsprojecten voor kansarme kinderen.
Op 31 augustus hadden Dick en Els een actie.
Degene die het gat naar de eerste tienduizend euro zou volstorten werd eigenaar van een werk van de bekende Alphense kunstenares Fanda Zandbergen... een cd-rom in fietsverpakking.
Die eer viel mij te beurt.

Ik steun Klein Verzet!
Van harte!
En die cd had ik dus al.

En dus lijkt het mij aardig om dit leuke kunstwerk opnieuw ter veiling aan te bieden.

Afbeelding

Het betreft hier dus de onvolprezen cd-rom van de fietskoerier, in een werkelijk unieke verpakking (met fietsbel).
De minimale inzet is €25,00 en bieden gaat per €2,50 omhoog. De veiling eindigt op 9 september, om 20.00 uur

Samen met Stichting Klein Verzet kijk ik hoopvol uit naar wat dit op gaat leveren.

Eric Leijenaar.
Inderdaad,
Geweldig,het werk wat Dick en Els doen met hun Stichting Klein Verzet! :lol:
En om de veiling van het unieke cdhoesje van start te gaan bied ik 25 euro!
(het is echt een leuk cd hoesje!)

Groeten,Pien :lol:

Even een berichtje om dit bericht weer in de top tien op de homepage te krijgen. Zodat we 'em allemaal zien en allemaal meedoen.

Het openingsbod is 25 euro.

Maar, eerlijk is eerlijk, dat is veel te weinig voor zoiets prachtigs.

Kom op.

Doe mee.

Het is voor een fantastisch doel.

Wie biedt?

Laat ik er een zuinige 30 Euro (Exclusief) voor bieden.
OT

Het zal wel dom van me zijn, maar... euh..., wat is OT?

Eric.

EricL schreef:Het zal wel dom van me zijn, maar... euh..., wat is OT?

Eric.
Ja Eric,
dat vroeg ik me ook af.
Vreemde actie.

Leon is de enige die daar een antwoord op kan geven.

Dick

Hoi,
Ik bedoelde Off Topic.
Ik vind dit onderwerp niets meer te maken hebben met fietsen, maar dat is natuurlijk alleen mijn mening.

Het gaat om het opnieuw proberen te veilen van een weliswaar erg aardige verpakking van een CD-rom ten behoeve van een goed doel dat twee mensen gaan verwezenlijken door door Nederlandland te reizen, per fiets, dat wel. Wereldfietsers zoeken het iderdaad soms nogal ver.

Maar ik zal wel de enige zijn met deze afwijkende mening :wink:

Groetjes,

Leon

Leon,
Ik heb ook (even) zitten twijfelen of dit via het forum kon. Maar ik meen van wel. Het siert wereldfietsers (wij allemaal dus) dat we niet met oogkleppen op rijden, maar oog hebben voor de wereld om ons heen. Dus ook de noden om ons heen.
En ja, ik weet het, het aantal sponsortochten voor goede doelen groeit zo ongeveer met de dag. Waar moet je de grens trekken? Allemaal noemen en overal actie voor voeren? Dat gaat ook niet.
Vandaar mijn wat ambivalente gevoel. Toch: Ik heb in dit geval mijn gevoel laten spreken. En dat zegt dat deze bijzondere actie het waard is om te steunen. Onderwijs voor kinderen in Derde Wereldlanden is een prima middel om structureel iets aan de situatie te veranderen. Het verhaal van de vis en de hengel, zogezegd (geef geen vis, die eten ze in een keer op, maar geef een hengel, zodat ze elke dag kunnen eten).

Overeigens weet ik een uitstekende manier om dit item inderdaad OT (off topic) te verklaren en het van de lijst te krijgen. Leon, biedt het dubbele van het huidige bod, en ik zet de veiling stop en laat je dat prachtige cd-hoesje sturen. Ben je een mooi kunstwerkje rijker en een 'verdacht item' armer. Wat zeg je daar van? :D
Eric.
De prijs voor het unieke cd hoesje kan toch nog hoger?!
Ik bied 37,50 euro.

Groetjes,Pien :lol:
Erik, is het werkelijk van de bekende Alphense kunstenares Fanda Zandbergen? Als dát het geval is bied ik € 47,50

Albert

Erik, is het werkelijk van de bekende Alphense kunstenares Fanda Zandbergen? Als dát het geval is bied ik € 47,50

Albert

Laatste kans om dit prachtige hoesje te bemachtigen. De veiling staat op het punt van sluiten. Vandaag is de dealine. 20.00 uur was gezegd. Maar vooruit, we doen niet l..... Maken we 24.00 uur van. Maar dan is het onverbiddellijk. Dus haast je allemaal. Laat die kans niet aan je neus voorbij gaan.

Eric.
Snel de computer aangezet,over enkele minuten is het 20.00u. en loopt de veiling af,....
M'n bod is 50 euro voor Stichting Klein Verzet.
Groeten,Pien :lol:

Volgens mijn computerklok is het nu 00:00 uur!

Pien... van harte!

Hij komt morgen per post naar je toe!

Dick

00.00 uur! And the winner is...

Gefeliciteerd Pien, met deze prachtige aanwinst.

En met het fantastische gevoel dat je hiermee een geweldig doel hebt gesteund.

En alle anderen: Jullie weten het, he? Goed voorbeeld doet goed volgen.

Eric.
Jippieeee! :lol:
Wat leuk dat ik het cd hoesje "gewonnen"heb!
(is een soort van cadeautje voor m'n verjaardag op 15 september).
Wat nog leuker is,dat de 50 euro zojuist is overgeboekt naar de rekening van Stichting Klein Verzet (voor het project in Sri Lanka)!
:) En daar gaat het om! :lol:
Groeten,Pien
Beste Dick en Els,

Zojuist het unieke cdhoesje ontvangen,het is geweldig mooi!Fanda Zandbergen kende ik nog niet van naam,haar werk doet mij erg aan het werk van de Vlaardingse Elly Dijkshoorn denken!
Groeten,Pien :lol: