Additionally, paste this code immediately after the opening tag: startnummer midwinter mini marathon Loper/koper gevonden! - Forum Wereldfietser

startnummer midwinter mini marathon Loper/koper gevonden!

Startnummer voor de mini marathon in Apeldoorn zondag 3 februari aangeboden. Goede training voor wanneer je tijdens je fietsvakantie eens een lekke band hebt en je plakspullen nog thuis liggen ;-) Er zit zelfs hier en daar een heuveltje in het parcours.
Afstand is 18,5 km en vertrek is om 11.30 uur in startvak C.
Nummer opsturen lukt niet meer tenzij je vandaag voor 18.00 uur reageert. Ik heb er een fietstochtje in/rond Amsterdam voor over om het nummer af te geven. Prijs is 5 euro.
Loes
Jammer dat je er niet bij bent Loes, het is een geweldig evenement in het o zo mooie Apeldoorn ;-)
Ik heb al een startnummer, dus helaas. Jammer dat je zelf niet kunt lopen. Vandaag ook een mooi rondje gefietst daar met een ov-fiets. Was erg leuk, maar wat ga je je.versnellingen dan weer waarderen ;-)
http://www.beleven.org/sagen/nunspeet/i ... duvel.htmlBen je nog over de Hoge Duvel heen gefietst? Met 105 meter zowaar een Nederlandse berg!
Tjongejonge, nog aardig wat lopers onder de fietsers!
Ene K te A en H te Z huppelen morgen ook mee, kan ik hier wel verklappen. Allemaal veel plezier toegewenst én droog weer! Loes
Eric op de Fiets schreef:http://www.beleven.org/sagen/nunspeet/i ... duvel.htmlBen je nog over de Hoge Duvel heen gefietst? Met 105 meter zowaar een Nederlandse berg!
Gelukkig niet op zo'n ov-fiets zonder versnellingen. We zijn van Apeldoorn via Hoog Soeren en Assel naar Hoendeloo gefietst en vanmorgen van Hoenderloo weer naar Apeldoorn.

En daar dus een lekker rondje gelopen ;-)
Hoi Brigitte, dat is een mooi stukje. Ook over de heide bij Radio Kootwijk. Het was gezellig druk bij de 40ste editie wel jammer dat tijdens d acht van Apeldoorn de zon verbleekte en de dag eindigde in de miezer. Kom je volgend jaar weer? Noordwestelijk van Apeldoorn kun je ook mooi fietsen. Dan kom je over de Hoge Duvel....
Ja hoor, volgend jaar kom ik weer. Dit was de tweede keer, wel onder andere omstandigheden dan vorig jaar. We mochten het huisje in Hoenderloo van een collega gebruiken, dat was erg fijn. En de omgeving vraagt ook wel om een fiets/kampeerweekje in mei ofzo.
Alleen komende meivakantie staat Zuid-Limburg al op de planning. Daar zijn we ook veels te lang niet geweest.

(Nederland is mooi!)

Jammer van de regen aan het eind van de dag inderdaad.