Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tubus Tara voordrager. Te koop of ruil tegen zwarte variant - Forum Wereldfietser

Tubus Tara voordrager. Te koop of ruil tegen zwarte variant

Hierbij bied ik mijn Tubus Tara zilvere uitvoering te ruil aan tegen de zwarte variant tubus tara of tubus ergo. Het liefst een tubus tara. Dit omdat zwart mooier past bij het totaalplaatje van mijn fiets.

Te koop tegen een redelijk bod kan ook. Ik leg dan de rest bij om het product nieuw te kopen. Deze voordrager een jaar terug nieuw gekocht voor rond de 75 euro.

Deze voordrager is 10 dagen gebruikt naar Frankrijk, en 13 dagen naar Noorwegen. Verder altijd binnen gestaan.

Ik heb bij het erop zetten en bij het schuiven van mijn tassen op de voordrager nooit tape o.i.d. gebruikt. Ik vind het een gebruiksproduct. Het heeft echter wel lichte sporen achtergelaten. Wanneer je de tassen gemonteerd hebt zie je hier niets meer van. Ook als er geen tassen opzitten valt het totaal niet op.

Tubus Tara komt met de afstandbusjes en inbus boutjes.

Hieronder de foto's;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik reageer op PB:)

Groetjes,
Dave
Wat wilt u graag hebben voor de tubus tara?
Als u hem van mij wilt kopen, zal ik hem zelf weer opnieuw moeten kopen. Dat zou ook kunnen. Ik koop hem dan bij futurumshop voor 74.95 (bron: http://www.futurumshop.nl/tubus-tara-lo ... lack.phtml)

Ehm, wat is een leuk en eerlijk bedrag. De helft? Rond de 40 euro?
40 euro incl. verzenden ok voor jou? laat ff weten op paulschrauwenadlive.nl
nog te koop ?
ik ben geinteresseerd , stuur mij een mailtje met uw tel nr en ik bel u op , koendockx@gmail.com
alvast bedankt,
koen
Ik heb iemand gevonden die wilt ruilen. Voor mij de goedkoopste optie. Als dit niet lukt neem ik contact met jullie op!
Ik wil je niet van koop of ruil afhouden, maar waarom schuur je hem niet op en spuit je hem zelf zwart? Zou toch ook moeten werken?
Travelmaster schreef:Ik wil je niet van koop of ruil afhouden, maar waarom schuur je hem niet op en spuit je hem zelf zwart? Zou toch ook moeten werken?
Heb ik ook gedaan inderdaad. Als je hem goed ruw maakt, ontvet en genoeg laagjes spuit blijft het heel netjes. Nog best een leuk werkje ook (vond ik dan)!