Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hennessy Hammock Ultralite Backpacker Asym Zip - Forum Wereldfietser

Hennessy Hammock Ultralite Backpacker Asym Zip

Ik heb hier in de kast nog een mooie Hennessy Hammock liggen. Klein, licht en compact. Ideaal voor wildkamperen of ultra-licht op pad. Zegt men. Voor mij niet, want in de paar nachten dat ik er in sliep (niet meer dan vijf) ben ik er achter gekomen dat ik toch meer een tentmens ben. Misschien dat ik er hier iemand blij mee kan maken? Doe maar een bod.

Inclusief Tree Hugger Straps en Snake Skins. En eventueel nog twee veel te zware Amerikaanse haringen.
Hm, ik ben wel benieuwd, maar kan me zo voorstellen dat ik net als jij gewoon een tentmens blijk. Kan ik hem eens een weekendje lenen?
Wat mij betreft prima. Zijn hier in de buurt prachtige natuurkampeerterreinen te vinden (oa Drie, Punthorst) dus je kan je je lol op. Ben dan ook wel benieuwd hoe die slaapzak van jou ligt (toeval :)) dus daar valt vast een constructie voor te verzinnen.
Ik heb ook interesse in deze hangmat, ik biedt er 150 euro voor.

(Ik heb speciaal dit account aangemaakt om te kunnen reageren, vandaar mijn 1st post :) )

Indien hij al is gereserveerd voor de vorige, mag ik dan vragen waar je hem vandaan heb? kan hem namelijk nergens vinden in Nederlandse webshops.
Bever had er in het verleden een paar in het assortiment, geen idee of dat nog zo is. Ik heb er indertijd gewoon eentje bij Hennessy zelf besteld, via de site, geen probleem.
Er in slapen is even wennen, maar het gaat prima. Nadeel blijft natuurlijk dat je niet altijd twee bevestigingspunten kan vinden, soms is een tent toch handiger.
Ik heb hem van Eelco overgenomen, maar nog niet getest. Mocht hij toch niet bevallen, dan is Zxuix de eerste die het hoort (als hij/zij PB's leest).