Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: voordragers Tubus Tara - Forum Wereldfietser

Te koop: voordragers Tubus Tara

Als ze nog iets opbrengen wil ik graag van mn voordragers vanaf:

tubus tara, aluminiumkleurig

vraagprijs: 40 euro

en fotootje op aanvraag

waarom doe je ze weg?

:P Hihi, omdat ze in twee gebroken zijn


Omdat er op mijne nieuwe fietske al dragers stonden :wink:

Passen de Ortlieb tassen op deze voordragers??

ja

Dit vond ik op de site van tubus:
Sollte eine ORTLIEB -Frontroller Gep?cktasche mit dem Befestigungssystem QL-1 ( horizontal laufende Schiene unten) am TARA befestigt werden, ist der Austausch des unteren Taschenhakens notwendig. Dieses Teil ist sowohl bei ORTLIEB wie auch bei uns erh?ltlich. Dieser Haken eignet sich f?r den Rohrdurchmesser des TARA Hauptb?gels von 14mm.

panamarutko schreef::P Hihi, omdat ze in twee gebroken zijn
Echt? Anders heb ik nog wel interesse, als tenminste de ortliebachtige tassen van Vaude erop passen... (World Cycle Cordura, maar neem aan van wel). Passen namelijk niet op het rekje wat ik gekocht had :(

Zelf heb ik geen vaudetassen, dus ik kan het niet uitproberen, maar voor mijn ortliebs past het.

De buis waaraan je de tas moet bevestigen heeft diameter 10.

Volgens de volgende site kan 't,
http://www.bike4travel.nl/product_info. ... 8261c304d6
Dus... Zijn ze er nog? Mail me anders op m.d.hoogerwerf@gmail.com.
Groet,
Maurits
Ter info voor potentiële nederlandse kopers:

Voordragers zijn nog altijd te koop

MAAR

ze moeten afgehaald worden bij mij thuis (België; regio Brussel-Leuven), ofwel stuur ik ze op in een postpakket (= niet gratis)

Hallo, ik ben zelf van Leuven en ben wel geïnteresseerd als ze voor een fiets met 28 inch banden passen. Weet jij hier meer over?
Verkocht.