Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop SANTOS TRAVELMASTER 2.9 - Forum Wereldfietser

Te koop SANTOS TRAVELMASTER 2.9

Hierbij verkoop ik mijn Travelmaster 2.9

Rollhof orange
Gates riem
Son orange
Tubes
Mat zwart met zwarte decals
XT schijfremmen
Verstelbaar santos m10 stuur
Ergon handvaten
Nieuwprijs 5000 euro
Vraagprijs 4200 euro

Info + 32 473 24 11 51

foto's ... https://rusor.smugmug.com/FIETSEN/2017/ ... MASTER-2w9
Ik zou er ook de maat bij vermelden.
En hoe oud de fiets is/hoeveel km gebruikt?
cervus schreef:Ik zou er ook de maat bij vermelden.
Maat 57
HansvanderVeeke schreef:En hoe oud de fiets is/hoeveel km gebruikt?
De fiets is Oktober 2015 geleverd
Hij is eigenlijk nooit gebruik buiten een paar woon/werk ritjes.... Eigenlijk gekocht voor naar Santiago te fietsen maar uiteindelijk nog een santos tandem aangeschaft en samen met mijn vrouw gereden. Mijn woon/werk verkeer doe ik meestal met mijn racefiets of Mtb
Eigenlijk staat de Travelmaster zielig in een hoekje te wachten op het echte werk.
Ik kan er niet echt kilometers op plakken maar dit zijn er echt niet veel. Zoek je echt zo n fiets dan is dit echt de moeite om te koen kijken. Zien is kopen
Kwaliteit behoudt zijn (rest)waarde.
De volgende eigenaar krijgt er een fantastische en kwalitatief hoogwaardige fiets aan, die vele kilometers mee kan, zonder noemenswaardige problemen. Daar hebben merken als Santos zich al in bewezen.
Veel succes met de verkoop en de volgende eigenaar wens ik veel plezier aan deze mooie fiets!

Qualis vita, talis oratio.
Zo beste mensen ... zij die geintreseerd zijn mogen me altijd privé contacteren voor alle vragen en eventueel bod zoals al een paar mensen hebben gedaan. Al vast dank aan deze voor de vriendelijke toon van die communicatie. Verder wens ik hier niet veel meer te posten
Topic opgeschoond. Ik wil norgmaals wijzen op onderstaande regel.
Het is niet de bedoeling het aangeboden object te beoordelen of -ongevraagd- advies te geven.
Navenante reacties zijn verwijderd.


3d. Reacties op advertenties
Reageren op de advertentie kun je doen als je verduidelijking van het aangebodene wilt hebben of een andere vraag over het product hebt. Als het een relevante vraag is, dan is de verkoper verplicht hier binnen een week antwoord op te geven. Gebeurt dit niet, dan heeft de moderator het recht de advertentie te verwijderen. De moderatoren gaan ervan uit dat de verkoper dan niet meer geïnteresseerd is in de verkoop.