Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Hilleberg Jannu expeditietent (verkocht) - Forum Wereldfietser

Te koop: Hilleberg Jannu expeditietent (verkocht)

Te koop Hilleberg Jannu expeditietent 2005. Het is een tweepersoons drie-stoks koepeltent. Stormvast en Ijsland windkracht 9 geen probleem. De tent is een keer drie weken gebruikt. Voor meer info zie www.hilleberg.com

Nieuwprijs tent en footprint 751 euro

Vraagprijs 500 euro
lies schreef:Te koop Hilleberg Jannu expeditietent 2005. Het is een tweepersoons drie-stoks koepeltent. Stormvast en Ijsland windkracht 9 geen probleem. De tent is een keer drie weken gebruikt. Voor meer info zie www.hilleberg.com

Nieuwprijs tent en footprint 751 euro

Vraagprijs 500 euro
beste,

waarom doet iemand in hemelsnaam het laatste nieuwe model van Hilleberg na drie weken gebruik weg? zo'n geweldige tent...

Hallo beste,

Er is nix mis met deze fantastische tent maar we willen een grotere Hilleberg tent. :mrgreen:

Handig die site van hilleberg, kunt niet eens even een link maken naar die tent. :cry:

Maar het is deze?

Afbeelding

Ja, het is die tent.

Ik vind die site van Hilleberg anders wel redelijk simpel... (wel bij 'Products' klikken als je in het hoofdscherm komt).

leuke tent, welke kleur heb jij em?

Groen zoals op de foto.

Lies

gifgroen??

pfieuw, ben ik blij dat ik een andere ga kopen :wink:

Dit doet me een beetje aan worteltjestaart denken

watje22 schreef:Dit doet me een beetje aan worteltjestaart denken
hmm eerlijk, worteltjestaart! als ik thuis ben ga ik er zeker weer eentje bakken :)

erg mooie tent trouwens, maar weet niet of ik die prijsklasse wel kan veroorloven..

Ha Lies,

Staat jullie tent nog steeds te koop? Ben in nader instantie misschien toch wel geinrteresseerd in jullie Hillerberg namelijk. Heb je misschien ergens foto's van jullie tent 'in actie' in Ijsland of ergens anders?

Vast bedankt!

Groeten,


Eelco