Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga randonneur heren 54 - Forum Wereldfietser

Koga randonneur heren 54

TE koop wegens op zoek naar nieuwe, koersfiets

Koga randonneur herenfiets, chromoly, framemaat 54 met deore Xt groep

https://link.marktplaats.nl/m1208848136

Zijn recent vernieuwd: kettingbladen, cassette en ketting, achternaaf, trapas. pedalen, achterlicht
Tubus voor en achterdragers, verf was afgesleten waar de ortliebs zaten maar is proper geschuurd en weer gelakt (sorry voor zij die verkiezen eerst te zien wat eronder zit, ik schuur het gerust weer voor je af indien gewenst)
Frame in uitstekende staat op een paar kleine plekjes naar waar lak is afgeschuurd.
Even op de foto's naar je achterwiel gekeken.
Toch maar een nieuwe 40 spaaks achternaaf in je wiel gebouwd?

Hans
Ja heb iemand gevonden die een heeft en wil verkopen, op dit moment steekt de kapotte naaf er nog in maar plan dit sowieso te vervangen voor ik hem verkoop.

Naaf komt nog een pak goedkoper uit dan volledig nieuw wiel, moest ik nu direct op een jaar lange reis vertrekken had ik wel geopteerd voor volledig nieuw wiel met 36 gaats naaf...
Update:

Prijs naar 990 euro verlaagd

Ben ook bereid om te ruilen voor degelijke koersfiets, eventueel enkel het frame. (Ik meet 1m75 )

Andere voorstellen: shoot!
Hoe oud is de fiets eigenlijk?
Leon schreef:Hoe oud is de fiets eigenlijk?
Goede vraag, dat weet ik eigenlijk niet :roll: ... Ik gok dat hij ergens tussen 2008-2012 gebouwd is. Heb hem zelf gekocht in 2016 quasi nieuwstaat, geen krasje te bespeuren. (alsook serienr gecontroleerd op diefstal)

Het serienr zit deels verstopt onder een rubberplaatje waar de achterderailleurkabel en remkabel doorlopen maar wil dit wel even checken indien iemand interesse heeft.

Prijs verlaagd naar 845!
Uh volgens mij staat het framenummer gewoon op de sticker waar ook de maat opgegeven staat (bij je voorderailleur) Daar kan je ook het bouwjaar achterhalen 08 2008 09 2009 enzovoorts.
M276 schreef:Uh volgens mij staat het framenummer gewoon op de sticker waar ook de maat opgegeven staat (bij je voorderailleur) Daar kan je ook het bouwjaar achterhalen 08 2008 09 2009 enzovoorts.
Er plakt een sticker met KG10***** met een barcode, bedoel je die?

volgens mij zit de framenr hieronder... ik zie nog 2 getallen staan maar rest zit dus verstopt. Als er interesse wordt getoont wil ik wel een effort doen

https://ibb.co/jiqmRG
Het framenummer is die sticker met KG10
Onder je trapas staat altijd je bracketpotnummer. En dat is niet je framenummer bij Koga

Dan is je fiets gebouwd in 2010