Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vakantiefiets Voorwiel 26" - Forum Wereldfietser

Vakantiefiets Voorwiel 26"

Oersterk vakantiefiets (voor)wiel. 26". Met XT naaf en Sputnik velg. In het atelier van Santos gespaakt.
Ik zou er graag 60 euro voor willen hebben. Doe een goed bod.
DSC06565.jpg
DSC06566.jpg
Iemand nog interesse? Of is 26" al helemaal uit?
Kan toch bijna niet.
Doe maar een leuk bod.
Sorry, Marco, ik ben al voorzien (met XT-Naaf toen ze nog mooi glimden) en de meeste mensen hebben denk ik al een wiel of liever 1 met een Naafdynamo.
Haha..begrijp ik. Vind het alleen zo zonde om het wiel weg te gooien. Maar anders moet het maar. Zal eens kijken of een lbo opleiding bij ons in de buurt er iets aan heeft.
Marco, heb je 'm nog ? Mogelijk heb ik interesse.

Ruud
Hoi Ruud, yep. Is er nog. Voor je vasthouden?
Ja, stuur vanavond n PB

Ruud
GRATIS!!!

Dus niet kopen...gewoon meenemen.
Ik heb geen 26" fiets meer dus dit wiel is over. Wie maakt me los.
Band, binnenband, veldlint, velg, spaken, naaf.......alleen de onderdelen zijn al wat waard.

GRATIS!!!
Als je in mijn stad woonde zou ik het wiel wel komen halen om hem in het fietsenhok bij een boel reservebanden aan een spijker te hangen voor het geval dat ik morgen met mijn voorwiel tussen twee dikke stenen klem zou rijden of zo. Maar het is wat ver hé?
Daarbij heb ik nog nooit een voorwiel in de prak gereden - klopklopophout.
Wie pikt het wiel bij Marco even op?
Leon schreef:
zo 11 nov, 2018 11:30
Als je in mijn stad woonde zou ik het wiel wel komen halen om hem in het fietsenhok bij een boel reservebanden aan een spijker te hangen voor het geval dat ik morgen met mijn voorwiel tussen twee dikke stenen klem zou rijden of zo. Maar het is wat ver hé?
Daarbij heb ik nog nooit een voorwiel in de prak gereden - klopklopophout.
Wie pikt het wiel bij Marco even op?
Precies ... als ik 26" wielen in mijn fietsen had dan zou ik ook even omfietsen, je weet maar nooit wat je overkomt. (Hoewel ... mijn 48 spaakswielen verdragen zelfs een auto die er dwars op inrijdt en de hele fiets dus onderuit.)

BSM
Het lijkt wel of de 26" rijders alleen maar in de uithoeken van het land wonen. Ik zou hem ook als reserve willen hebben, maar vanuit Baffelt is het net even te ver...
Als jullie nou allemaal naar de ALV komen... :-)
Wiel is vergeven....wordt woensdag opgehaald