Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Spot Gen - Forum Wereldfietser

Te koop Spot Gen

Op een eenvoudige wijze laten weten waar je bent en dat het goed gaat? Waar ook ter wereld je bent? Of het nu in ‘donker’ Afrika is, in de Rocky Mountains of in Hardegarijp, het kan met de Spot Gen 1. Thuisblijvers kunnen de route volgen die je genomen hebt. Jij kunt laten weten dat alles goed is. In geval van nood kan je, onafhankelijk van je plaats, hulp in roepen.
Het apparaat is te koop voor €50,-. Daar bij een afdruk van de handleiding en tien extra lithium AA batterijen. Zo kan je dagen lang zorgeloos verdwalen :D :D
Staat ook op Marktplaats: https://www.marktplaats.nl/a/sport-en-f ... ousPage=lr
Hopelijk werkt de link nu wel
De link werkt niet voor mij... Krijg een inlog pagina.
Dank je voor de tip. Ik heb de link aangepast. Hopelijk werkt deze nu wel
erikheijn schreef:
vr 04 mei, 2018 08:10
Op een eenvoudige wijze laten weten waar je bent en dat het goed gaat? Waar ook ter wereld je bent? Of het nu in ‘donker’ Afrika is, in de Rocky Mountains of in Hardegarijp, het kan met de Spot Gen 1.
Als je er een abonnement bij afsluit dan.
Petrus schreef:
vr 04 mei, 2018 11:29
Als je er een
abonnement bij afsluit dan.
Dat is beslist het vermelden waard, ook omdat het abonnement per jaar fors duurder is dan het apparaatje zelf :idea: :wink:
Als je er een abonnement bij afsluit dan.
Het abonnement (€12/mnd) staat los van het apparaat. Dat kan je net zo duur maken als je zelf wil.
Blijft overeind dat je toch eerst het apparaat, wat zo goedkoop is kennelijk, nodig hebt.
Voor dat geld kan je dus je thuisfront laten weten waar je ben, hoe het gaat en bij geval van nood hulp inroepen.

Aanpassing prijs/mnd
erikheijn schreef:
vr 04 mei, 2018 14:32
Het abonnement (€12/mnd) staat los van het apparaat.
Dat je er een abonnement bij nodig hebt is een essentieel kenmerk van het apparaat :wink:
Dat je er een abonnement bij nodig hebt is een essentieel kenmerk van het apparaat :wink:
Het Apparaat is te koop; een abonnement doe je op persoonlijke titel. Je kan ook het abonnement doen zonder apparaat, maar ja dan heb je er niet zo veel aan. De prijs echter die ik voor het apparaat vraag, inclusief de batterijen is niet zo hoog.
erikheijn schreef:
za 05 mei, 2018 06:46
Je kan ook het abonnement doen zonder apparaat, maar ja dan heb je er niet zo veel aan.
En vice-versa :wink:
Je kunt ook zo nu en dan een berichtje sturen naar het thuisfront of even bellen. en een kaart of gps geeft prima weer waar je zit. Heel wat goedkoper...
PS: of heb je aandelen in dit ding?
Petra137 schreef: Je kunt ook zo nu en dan een berichtje sturen naar het thuisfront of even bellen. en een kaart of gps geeft prima weer waar je zit. Heel wat goedkoper...
PS: of heb je aandelen in dit ding?
Het hele idee achter zo'n apparaat als de SPOT is juist dat je niet meer afhankelijk bent van het mobiele netwerk (apparaat communiceert direct met het commerciële GlobalStar satellietsysteem) dus vandaar dat het bijna overal ter wereld dekking heeft.

Tijdens een tochtje door Europa heeft het dus weinig toegevoegde waarde maar misschien dat het handig is als als je idd in diep donker Afrika bevindt :roll:
oh, ik durf ook niet in mijn eentje naar diep donker Afrika