Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA: Frameset 26" M-gineering off road vakantie fiets - Forum Wereldfietser

TKA: Frameset 26" M-gineering off road vakantie fiets

Meer dan een jaar niet gebruikt dus tijd om ruimte te maken. Het is altijd lastig om afscheid te nemen van zo'n fiets maar misschien kan ik iemand blij maken ipv dat hij nog een jaar niks doet.

AfbeeldingIMG_3313 by Shane Cycles, on Flickr

Martin heeft de fiets ooit gebouwd voor de fiets en wandelbeurs 2010 of zo als off road vakantie fiets. Ik heb de frame een paar jaar daarna overgenomen om een bikepacking fiets van te maken >>>project blog >hier<

Ondertussen heeft hij een vaste voorvork en hebben we samen wat tochten gemaakt.

Buiten de te verwachten gebruiksporen, lijkt de frame als nieuw (ik heb meestal bescherm tape gebruikt om de frame heen). De lak heeft wat verkleuren van het gebruik van iets te agressief stickerverwijderaar vanmiddag.

Wat je krijgt:
-Een prachtig stuk Nederlands handwerk van Reynolds 853 staal (iets oversize buizen).
-Maat ongeveer L (zie bouwsheet Bovenbuis 574mm) ik ben zelf 183, als je veel korter ben wordt het lastig denk ik.
-Je krijgt ook de Surly 1x1 vork erbij, headset (geen idee meer welke het is) en als je wil ook de no name stuurpen.
-Er zit een 4kant BB is die al rond 4000km in gebruik is.
-HIj is een disc brake uitvoering, mooi achterpadden, iets langer achterbrug dan een standard mtb, voorbereid voor spatborden en een achterdrager. En wat andere mooi details voor de liefhebber. 2,35" noppen banden passen, misschien zelfs iets meer.
-Tegen meerprijs heb ik ook wat handgespaakt 26" wielen liggen (achter: xt naaf 1 keer gebruikt, voor dt swiss 350 2300km gebruikt). Plus diverse banden die bijna gratis mee kunnen.

Vraag prijs vanaf 150 euro, doe maar een leuk voorstel. Op te halen in Lisserbroek.

AfbeeldingIMG_3314 by Shane Cycles, on Flickr

AfbeeldingIMG_3315 by Shane Cycles, on Flickr

AfbeeldingIMG_3316 by Shane Cycles, on Flickr

AfbeeldingIMG_3317 by Shane Cycles, on Flickr

AfbeeldingIMG_3318 by Shane Cycles, on Flickr

AfbeeldingIMG_3319 by Shane Cycles, on Flickr

AfbeeldingIMG_3320 by Shane Cycles, on Flickr

AfbeeldingIMG_3321 by Shane Cycles, on Flickr

AfbeeldingScreen Shot 2018-08-03 at 15.49.41 by Shane Cycles, on Flickr
Tempting.....
Het komt best wel dicht bij een reserveframe voor mijn T400.
Ik wist niet dat Marten ook frames met verstevigingen maakt, maar dat is natuurlijk een domme gedachte van me want als je het kunt verzinnen en het is geen stom idee dan kan Marten het maken.

...checkcheck: het gebrek aan nokken voor V-brakes is wel vervelend om het als reserve aan de muur te hangen.
En nu met actie foto voor een idee van de maat..... Ik zit wel erg rechtop door de Jones bar....
Ik ben 183 en vrij normaal van bouw :D

Afbeelding20170628_120900 by Shane Cycles, on Flickr
Even omhoog voor de mensen die op vakantie waren 8)
Ik heb ondertussen een andere functie voor deze fiets gevonden. Dus is niet meer te-koop.

Bedankt voor de recent interesse van mensen die thuis zitten en een project zoeken :)