Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vango Blade 200 tent - Forum Wereldfietser

Vango Blade 200 tent

Hoi!

Nu ik een msr hubba hubba nx heb, en naar volle tevredenheid gebruik, verkoop ik mijn vorige 1+ persoons trektent. Zie voor meer details de MP advertentie. Richtprijs €50? Of doe een goed bod.

https://link.marktplaats.nl/m1377023663

Nb: er is iets mis met MP en opmaak van de advertenties, lijkt het. Als ik de advertentie bewerk lijkt het in de editor goed, maar eenmaal opgeslagen vertaald hij de html codes niet. Hieronder nog even de tekst:

Gaat weg wegens overcompleet. Nog prima gave tent, geen lekkages of gaten. Ritsen werken nog allemaal. Kan volledig geinspecteerd worden op locatie.

De 2-persoonstent Blade heeft maar 1 tentstok, dus lekker snel en eenvoudig op te zetten! Blade is de perfecte tent voor mensen die voor het eerst een trektocht gaan maken, en een lichtgewicht tent zoeken waar alles wat ze nodig hebben op en aan zit.

Binnen- en buitentent zijn los van elkaar op te zetten, zodat u in een warm klimaat de mogelijkheid heeft om alleen de binnentent te gebruiken.

Materiaal buitentent: Protex 70D Polyester
Materiaal binnentent: Ademend Polyester
Materiaal grondzeil: 70D Polyester
Afmetingen verpakking (cm): 46 x 12
Aantal stokken: 1
Waterkolom buitentent (mm): 5000
Waterkolom grondzeil (mm): 6000
Materiaal tentstokken: Aluminium PowerLite 7001-T6
Aantal personen: 2 (wel krap en zonder bagage)
Gewicht (g): 1910
Lengte buitentent (cm): 300
Breedte buitentent (cm): 190
Hoogte buitentent (cm): 105
Lengte binnentent (cm): 220
Breedte binnentent (cm): 160
Hoogte binnentent (cm): 100
Tentgebruik: Fiets/Motor
Aantal seizoenen: 3 (lente/herfst)
Muggengaas bij ingang of ventilatieopeningen: Ja
Voortent: Nee
Ventilatie openingen: Ja
Behandeling buitentent: Polyurethaan

Technische kenmerken
Alle naden van de buitentent en het grondzeil zijn getaped, zodat deze waterdicht zijn
Handig geplaatste zakken in de binnentent geven voldoende ruimte voor het opbergen van bijvoorbeeld snacks, zaklampen en electronica.
Diverse licht reflecterende delen op de stoksleuven, ventilatie-openingen en haringlussen
VERKOCHT