Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop tarptent double rainbow - Forum Wereldfietser

Te koop tarptent double rainbow

Beste, hierbij te koop een befaamde double rainbow koepeltent. Ultralicht en voor 2 personen. Slechts 1 x gebruikt. Gekocht in de US met 18 jarig enthousiasme, maar mijn 40 jarige rug was dat niet meer zo :D. Tyvek grondzeil en orig. Condensvanger incl. Ideaal voor de fietser. Tent weegt 1100 gram en is gepakt even groot als een colafles van 2l. Vraagprijs 350 eur. Meer info op tarptent.com Enkel afhalen. Grtjs
Is het deze tent:

https://www.tarptent.com/product/double ... /#tab-id-1

Wordt in VS nieuw verkocht voor $ 300, dan lijkt me € 350 voor een 22-jaar oude tent wat veel, of zie ik iets over het hoofd?
Die leeftijden zullen overdrachtelijk zijn bedoeld. Maar ik was ook verbaasd over de vraagprijs. Wel is het een mooie tent!
Bert van Sprang schreef:
wo 10 apr, 2019 19:17
Wordt in VS nieuw verkocht voor $ 300, dan lijkt me € 350 voor een 22-jaar oude tent wat veel, of zie ik iets over het hoofd?
Zijn enthousiasme wat dat van een 18-jarige. Gelukkig moeten mensen niet altijd 18 jaar zijn voor jeugdig enthousiasme. 22 jaar geleden bestond dat merk nog niet eens.

Renaat
Bert van Sprang schreef:
wo 10 apr, 2019 19:17
of zie ik iets over het hoofd?
Als 'ie hier in de EU niet verkocht wordt, verzendkosten en invoerrechten.

Fraai tentje trouwens.
Bert van Sprang schreef: Is het deze tent:

https://www.tarptent.com/product/double ... /#tab-id-1

Wordt in VS nieuw verkocht voor $ 300, dan lijkt me € 350 voor een 22-jaar oude tent wat veel, of zie ik iets over het hoofd?
Heren, de tent is slechts een paar jaar oud. Hij heeft 1 nacht opgestaan in de veronderstelling dat ik op mijn leeftijd (40 toen) dat nog wel zou kunnen aangezien ik ook heb gecampeerd op mijn 18de😁. Sindsdien heeft hij in een donkere droge kast gelegen, en werd hij elk jaar terug ‘even’ opgezet om te luchten. Ik kon hem nog niet wegdoen omdat ik altijd dacht het nogmaals te proberen, maar de realiteit heeft me ingehaald😞. Wat betreft de prijs in dollar: hier komt nog US-btw bij, vervoerskosten tarptent, EU invoertaxen, belgische btw en handlingsfee van de vervoerder om het produkt ‘in te klaren’. Je mag dus ca. 35 procent bijtellen. In de geafficheerde prijs op hun webstek zitten de opties (tyvekdoek en condensliner) ook nog niet inbegrepen. De tent werd ook gesealed (waterdicht) bij de fabrikant. Hopelijk is nu e.e.a. duidelijker. Collegiale groeten
Is deze tent nog te koop? Zo ja, kun je me dan mailen op guusbenneker@gmail.com?