Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Diverse Fiets/Kampeer spullen - Forum Wereldfietser

Diverse Fiets/Kampeer spullen

Ik heb een aantal fiets/kampeerspullen over. Alles werkt zoals bedoeld en is heel. Uiteraard wel wat gebruikssporen.
Uitzondering vormen de Ergon pedalen, die zijn ongebruikt en de Jetboil heeft in het deksel onderin een klein scheurtje maar dat heeft geen invloed op de werking en het gebruik.

- Trelock RS 440 ringslot (60 mm) + Trelock aanpaalslot inclusief sleutels € 15,00
- Shimano PD-MX30 pedalen € 5,00
- Ergon PC2 Ergonomic Contour Pedalen € 20,00
- Rohloff kettingspanner € 15,00
- Topeak Mountain Morph € 10,00
- Minoura PET-fles houder € 3,00
- ChairB mini resort € 5,00
- Jet Boil brander compleet, alles werkt € 15,00

Bijlagen

Ik heb je een privébericht gestuurd.
Waar zijn de spullen ergens af te halen?
Jurr schreef:
zo 12 mei, 2019 10:26
Waar zijn de spullen ergens af te halen?
De aanbieder suggereert met zijn persoonlijke info terzijde van het bericht dat zijn "domicilie" in/nabij Deventer zou kunnen liggen (of althans dat ie iets met Deventer heeft).
Dus als je je tent daar in de buurt neerprikt dan is het waarschijnlijk om de hoek.

Groeten BSM
Klopt helemaal.
Ik woon in Deventer en daar kunnen de spullen worden opgehaald.
Prive bericht gestuurd
Zijn de chairb en de jetboil nog te koop? Zo ja dan wil ze wel graag overnemen. Kan geen pb sturen, vandaar op deze manier
De ChairB Mini Resort is nog te koop.

Inmiddels verkocht:

- Shimano PD-MX30 pedalen
- Minoura PET-fles houder
- Jet Boil brander
Ik heb belangstelling voor de Topeak fietspomp, maar het lukt me niet om een privébericht te sturen.
Die is beschikbaar.
Misschien even een moderator om hulp vragen zodat je een persoonlijk bericht kunt sturen.
Of op "tips" klikken, misschien vint je daar hoe het werkt.

Privéberichten
Ik kan geen privéberichten sturen.
Hiervoor zijn twee redenen mogelijk: ofwel ben je niet geregistreerd en/of aangemeld, ofwel je hebt nog geen eerder (goedgekeurd) bericht geplaatst
Ik weet inmiddels de oorzaak waarom ik geen pb kan sturen. Kun je contact met me leggen via
ala.wevers@kpnmail.nl? Het ging om de pomp.
Ik wil de rohloff kettingspanner van je overnemen.
Als je deze nog hebt ?
Die heb ik nog dus dan kan. Stuur maar even een pb om gegevens uit te wisselen.
Onderstaande items zijn nog te koop:

- Trelock RS 440 ringslot (60 mm) + Trelock aanpaalslot inclusief sleutels € 15,00
- Ergon PC2 Ergonomic Contour Pedalen € 20,00
- ChairB mini resort € 5,00
Update

Onderstaande artikelen zijn nog te koop:

- Trelock RS 440 ringslot (60 mm) + Trelock aanpaalslot inclusief sleutels € 15,00

- ChairB mini resort € 5,00