Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Idworx oPinion Ti BLT - Forum Wereldfietser

Te koop: Idworx oPinion Ti BLT

Ik verkoop mijn Idworx oPinion Ti BLT Multi

Voorjaar 2017
Maat 51
Pinion P1.18 versnellingsbak
Gates Carbon CDX Pinion trekking tandriem
DaRim Law Carbon Rims with TLE
Idworx Bid Disc Brake
Chris King InSet 1,5 balhoofd
The Plug USB-oplader
Sypntace Numbernine Titanium pedalen
Hope Tech3 remmen
Brooks B17 Titanium
Tubus Logo Classic Titunium
Idworx The Brace
Titanium zadelpen
Titanium bidonhouders
Spurcycle bel

Niet gemonteerd, maar wordt wel mee verkocht:

Idworx Long-Life-kettingblad voor 39 tands/achter 35 tands met ketting
Ortlieb Saddle-bag
Ortlieb Stuurtas
Ortlieb voor- en achtertassen

Deze Idworx oPinion Ti BLT behoeft eigenlijk geen verdere uitleg: de allerbeste trekkingfiets is uitgerust met opties die de Idworx oPinion Ti BLT nog beter en exclusiever maken.

De Idworx oPinion Ti BLT met opties heb ik in het voorjaar van 2017 gekocht bij Bikefeeling High-end Cycling uit Oudenbosch. Ik wilde een oude liefde oppakken. Het is er echter niet van gekomen. Helaas. Op de Idworx oPinion Ti BLT heb ik amper 1000 km gefietst. Alleen rondom huis. De voor- en achtertassen zijn nooit gebruikt.

Aanvankelijk kocht ik de Idworx oPinion Ti BLT met ketting. Eind 2017 heb ik de Gates Carbon CDX door Bikefeeling laten monteren.

Ik heb voor de Idworx oPinion Ti BLT met opties ruim € 10.000 betaald. Ik verkoop de Idworx oPinion Ti BLT met alle bovenstaande opties nu voor € 7.500. Papieren en stukken zijn aanwezig en worden – uiteraard – meegeleverd.

Zie ook: https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Mefistofele schreef:
zo 04 aug, 2019 11:43

De Idworx oPinion Ti BLT met opties heb ik in het voorjaar van 2017 gekocht bij Bikefeeling High-end Cycling uit Oudenbosch. Ik wilde een oude liefde oppakken. Het is er echter niet van gekomen. Helaas. Op de Idworx oPinion Ti BLT heb ik amper 1000 km gefietst. Alleen rondom huis. De voor- en achtertassen zijn nooit gebruikt.
Knappe fiets. Jammer dat'ie zo weinig meters maakt.

Misschien dat de dealer wat kan betekenen bij de verkoop? Particulier lijkt me het geen makkelijke om te slijten.
Jurr schreef:
zo 04 aug, 2019 11:55
[Misschien dat de dealer wat kan betekenen bij de verkoop? Particulier lijkt me het geen makkelijke om te slijten.
Dit.

Kans is groot dat je op MP gek wordt van de irritant lage prijzen die (evt. per mail) men gaat bieden.

Prachtige full-option fiets trouwens.
Fiets is verkocht. Er kan een slotje op dit topic.