Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Surly Long Haul Trucker (zwart) FM 56 - Forum Wereldfietser

Te koop: Surly Long Haul Trucker (zwart) FM 56

Surly LHT te koop

Deze is zo goed als nieuw.

Shimano 105 versnellingsgroep, V-brakes, stuurpen Cane Creek, Bruin Brookszadel, Vittoria Rubino 23/622 banden, RSI velgen, racestuur. Ik verkoop hem, omdat ik op zoek ben naar een fiets die meer rug/nekcomfort biedt.

Vraagprijs 1000 euro.

Te bezichtigen in België (Leuven)

Bijlagen

Steff schreef:
di 06 aug, 2019 10:45
Vittoria Rubino 23/622 banden, RSI velgen, racestuur.
Steff schreef:
di 06 aug, 2019 10:45
Ik verkoop hem, omdat ik op zoek ben naar een fiets die meer rug/nekcomfort biedt.
Misschien eens wat dikkere banden en een ander stuur proberen? Je kunt alle kanten op met zo'n LHT frame. Zonde om 'm te verkopen en iets terug te kopen wat je ook prima van je LHT had kunnen maken lijkt me.
Inderdaad. 23 mm banden op een vrij stug pakezel frame als een LHT is niet fijn. Een andere stuurpen kan ook veel uitmaken, net als misschien een smaller stuur.
+1

Zitpositie aanpassen kan enorm uitmaken.

En ook de banden. Op mijn pakezel voor Verweggistan heb ik nu 2.0 banden, en dat is op lagere druk voldoende voor slechte wegen. De LHT gaat tot maar liefst 2.1.
Dat is alleen voor de 26 inch lht. Bij de 28 inch houdt het op bij iets van 40 mm dacht ik. Maar een Almotion in die maat is vast een stuk fijner.
Wim schreef:
di 06 aug, 2019 14:14
Dat is alleen voor de 26 inch lht. Bij de 28 inch houdt het op bij iets van 40 mm dacht ik. Maar een Almotion in die maat is vast een stuk fijner.
De vouwband 50 mm Almotion past er ook op (met spatborden). Moet wel de opmerking maken dat die banden opgemeten uitkomen op iets van 48 mm.
En dat rijdt uiterst comfortabel :!:
Hoe lang ben je heb ik een idee of de fiets zou passen