Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Retro Karrimor canvas fietstassen - Forum Wereldfietser

Retro Karrimor canvas fietstassen

Ik heb de zolder opgeruimd en doe nu 4 groene Karrimor-fietstassen in de aanbieding.
Van degelijk canvas, was vroeger de standaard voordat Ortlieb de markt veroverde.
Ze zijn nog geschikt voor een fietsvakantie en heel goedkoop!
Doe maar een bod.
Ik kan ze voor de snelle beslisser meenemen naar de Harskamperdennen 8 september.

[img]https://www.cyclovaria.nl/te-koop[[img]
Afbeelding
Ik neem aan deze..?
Hoeveel liter zijn de tassen?
Staat van de tassen? Zijn de haken goed? En met de optie 'bieden' is het altijd goedkoop.... :!: Welk bedrag had je zelf in gedachten?
Klopt, dat zijn ze. De ophanghaken zijn nog goed, ik heb er zelfs nog wel een reserve bij. Drie van de tassen zijn in goede staat, de vierde heeft onderin de hoek een gaatje, omdat daar de band tegenaan heeft gesleten.
Dat was geen probleem omdat we de kleren altijd in een plastic tas in de karrimortas deden, omdat die niet 100% waterdicht zijn.
Wat de prijs betreft: 30 euro voor de vier tassen lijkt mij een goede koop.
swessels schreef:
di 03 sep, 2019 11:02
Ik heb de zolder opgeruimd en doe nu 4 groene Karrimor-fietstassen in de aanbieding.
Van degelijk canvas, was vroeger de standaard voordat Ortlieb de markt veroverde.
Karrimor heeft als vervanger van canvas nog jaren lang Cordura gebruikt, ver voordat Ortlieb op de markt kwam kijken. Heb nog zo’n mooi verkleurde rode set liggen, niet kapot te krijgen :-)