Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TE KOOP VSF tx1200 - 2018 - Forum Wereldfietser

TE KOOP VSF tx1200 - 2018

Beste,
Ik bezit een VSF tx1200 fiets met Pinion 1.18 versnellingen en Gates aandrijfriem.
Ik zou deze fiets graag verkopen maar weet niet goed waar, dus daarom hier terecht gekomen ;-).
De fiets heeft nog geen 1000km gereden en is van 07/2018.
Er is nog steeds garantie op alle onderdelen en de fiets is als nieuw!
Nieuwprijs 3600€
Ik ga terug een gewone stadsfiets kopen vanwege de betere houding voor mij.

Zou graag nog 2500€ willen hebben voor deze fiets.

Ben ik op dit forum op de juiste plek of kunnen jullie mij een goede site geven voor het verkopen van deze fiets.
Ik woon in Belgie, Antwerpen en vind geen goede website's voor verkoop van fietsen in Belgie...

Alvast bedankt voor jullie antwoord,

Sven Kemp
Dit is een goede site, op http://www.2dehands.be zal je ook wel wat respons krijgen, maar het belangrijkste mist: welke maat heeft de fiets?
Kempie schreef:
di 17 sep, 2019 15:33

Ben ik op dit forum op de juiste plek of kunnen jullie mij een goede site geven voor het verkopen van deze fiets.
Ik woon in Belgie, Antwerpen en vind geen goede website's voor verkoop van fietsen in Belgie...
www.2dehands.be
www.vakantiefietser.be

Of in Nederland:

www.marktplaats.nl

Succes met de verkoop, en zet er even de framemaat en een foto bij. Dat laatste kan door het aanpassen van je forumpost en dan eronder het tabblad 'bijlagen'
Heb je al wel geëxperimenteerd met andere sturen, stuurpen etc om je zithouding te veranderen.
Poeeh :shock: Dure grap! 3600,- neerleggen en vervolgens er maar een jaar op fietsen..... Ik zou serieus nog eens goed naar een andere afstelling kijken voordat je spijt krijgt...
Kempie schreef:
di 17 sep, 2019 15:33
Ik woon in Belgie, Antwerpen en vind geen goede website's voor verkoop van fietsen in Belgie...
Naast alle andere antwooden: je bent hier ook voor België op een best goede site.
Heb je al een foto?
Geen haast. Laat de fiets gerust een aantal weken op de diverse sites staan.
Ik ben sterk geïnteresseerd en woon in het antwerpse.

Maar inderdaad: welke maat? Ben 1m88.

Sluit me voor de rest aan bij de vorige reacties: eerst wat prutsen met de afstelling. Als je dan nog wil verkopen en de maat is goed, heb ik zeker interesse.

Mvg,
Mathias
Hoi Sven,

Is deze fiets nog te koop?

groet,

ton haas