Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: SNEL SAFARI - Forum Wereldfietser

Te koop: SNEL SAFARI

Deze fiets is te groot voor mij (framemaat 48), ik heb inmiddels een Santos Travelmaster aangeschaft. Deze fiets mag weg voor 350 euro weg. Aangeschaft in 2012 bij SNEL in Utrecht. Shimano deore afgemonteerd. Heeft enkele krassen, trapas recent vervangen. Komt met simpel rekje achterop en met slot. Remblokjes moeten worden vervangen. Achterspatbord aanwezig, is verwijderd door plaatsing bredere band.
P1110918.JPG
P1110913.JPG
Is hij nu in 2011 of 2013 aangeschaft? Of gaat het hier om twee verschillende fietsen?
Ik heb een vriend getipt, kan je een aankoopbon overleggen?


viewtopic.php?f=11&t=29478&p=284505#p284505
ankes schreef:
za 29 apr, 2017 19:59
Snel Safari trekking fiets van staal (chromolydeen stalen frame en voorvork) uit 2011 van de zelfbouwer SNEL uit Utrecht. De fiets heet nu de steel ride van SNEL. Fiets is relatief weinig gebruikt en nog in erg goede staat / zo goed als nieuw. Zeer stabiele en comfortabele trekkingfiets. Gaat weg omdat deze net te groot voor me is en ik een kleinere fiets heb aangeschaft. Vraagprijs 850 euro. Foto's zijn te zien via marktplaats : https://link.marktplaats.nl/m1157173253

-28 inch wielen
-ruimte voor drie bidonhouders
-framemaat 48 = lichaamlengte 156-167
-tubus lowrider en tubus achterrek
-shimano deore afgemonteerd
-velgremmen
-Terry Butterfly zadel
-verstelbaar stuur met bar ends
Is het erg 2011 of 2013? En wat is beter? Als hij nog een paar jaar ouder was geweest was het nog beter, want dan had hij waarschijnlijk een vierkante trapas gehad.
En op marktplaats zie ik nu staat 2012, ja, dat is verwarrend, foutje. Ik heb overigens inmiddels een Santos aangeschaft.Ik ben nogal klein, 1.61 en dan is framemaat 48 van Snel te groot voor mij.
groet, Anke

Het is dezelfde fiets! Hij is aangeschaft in 2012. Op marktplaats heb ik geen respons gehad. Ik heb er aantal onderdelen afgehaald, inmddels al weer meer gebruikt en biedt hem nu voor minder aan.

groeten, Anke

Dieuwertje & Franzi schreef:
za 21 sep, 2019 19:38
Is hij nu in 2011 of 2013 aangeschaft? Of gaat het hier om twee verschillende fietsen?
Ik heb een vriend getipt, kan je een aankoopbon overleggen?


viewtopic.php?f=11&t=29478&p=284505#p284505
ankes schreef:
za 29 apr, 2017 19:59
Snel Safari trekking fiets van staal (chromolydeen stalen frame en voorvork) uit 2011 van de zelfbouwer SNEL uit Utrecht. De fiets heet nu de steel ride van SNEL. Fiets is relatief weinig gebruikt en nog in erg goede staat / zo goed als nieuw. Zeer stabiele en comfortabele trekkingfiets. Gaat weg omdat deze net te groot voor me is en ik een kleinere fiets heb aangeschaft. Vraagprijs 850 euro. Foto's zijn te zien via marktplaats : https://link.marktplaats.nl/m1157173253

-28 inch wielen
-ruimte voor drie bidonhouders
-framemaat 48 = lichaamlengte 156-167
-tubus lowrider en tubus achterrek
-shimano deore afgemonteerd
-velgremmen
-Terry Butterfly zadel
-verstelbaar stuur met bar ends
Is de fiets inmiddels verkocht? De linkjes naar Marktplaats werken niet. Ik heb wel belangstelling voor de fiets.