Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos Travel Lite dames (2018) 53 cm met electronisch versnellingssysteem. - Forum Wereldfietser

Santos Travel Lite dames (2018) 53 cm met electronisch versnellingssysteem.

Wegens gezondheidsredenen moet ik, na slechts een kleine 1250 km gereden te hebben, met pijn in het hart afscheid nemen van mijn pas in 2018 gekochte Santos Travel Lite DA 53 custombuilt fiets.
Het is een oersterke, strakke, lichte en snelle trekkingfiets die je overal brengt en waar je altijd op wilt stappen. Dé supersnelle alleskunner en pakezel in één.
De fiets heeft een ELECTRONISCH versnellingssysteem van topkwaliteit: Shimano Deore XT Di2, beter en gebruiksvriendelijker is bijna niet denkbaar.
Uiteraard keramische velgen, afgewerkte lasnaden en Schwalbe Marathon Almotion banden.
Op de fiets zitten hydraulische FIRM-tech remmen van Magura: robuust, duurzaam en krachtig! Remblokken vernieuwen is een fluitje van een cent: je draait je rem open, trekt versleten blokje eruit, klikt nieuwe erin en draait rem weer dicht: alles zonder gereedschap.
Op het stuur zitten ergon handvatten met lange barends. Super tijdens de langere tochten. Pedalen die met of zonder klikschoenen kunnen worden gedragen.
Een stevige standaard en een door verzekering goedgekeurd Axa-slot maken de fiets compleet.
Het frame is 53, kijk op foto voor exacte maten geometrie.
Ik heb de fiets ruim een jaar geleden gekocht voor € 4466,00 euro (zie foto van factuur). Mijn verkoopprijs is €1950,00.
Mocht je info willen over staat van onderhoud dan kun je bellen met de dealer Cycling Evers (043-3637178).
De fiets kan worden bekeken/opgehaald in Cadier en Keer (vlakbij Maastricht).

Bijlagen

Hoe werkt zo’n elektronische versnelling?

Mooie fiets en voor 2e hands en zo weinig km’s niet duur.
Moet toch vlot te verkopen zijn.

Sterkte met je gezondheid.

Anja.
Dank je Anja.
53 inch? van wat?
dijken63 schreef:
do 26 sep, 2019 21:57
Hoe werkt zo’n elektronische versnelling?
Op een accu. Zoek maar eens naar Shimano XT Di2

Niet echt een alledaagse afmontage, wat maakt dat ik 'm wel weer leuk vind ;)
sjefke schreef:
do 26 sep, 2019 22:15
53 inch? van wat?
53cm natuurlijk :D
Oh wat jammer Ellen dat je vanwege gezondheidsredenen afscheid moet nemen van je fiets. Dat doet altijd zeer. Maar je hebt wel een hele mooie aanbieding daarvan gemaakt. Hele mooie fiets. Wat leuk dat er eens een keer geen rohloff fiets is. En met XT Di2. Daar gaat een volgende fietser heel veel plezier aan beleven. Succes met je verkoop.
Goedemorgen
Is de fiets geschikt voor een vrouw van 1.65 meter?
Vriendelijke groeten Geertruida
De virtuele bovenbuislengte is 585 mm, dus het lijkt mij meer een fiets voor iemand van 175-190 cm, afhankelijk van de gewenste zit en lichaamseigenschappen.
Ik ben 1.71m en de fiets past mij perfect!
De hoogte wel ja, de bijna vertikaal staande stuurpen verteld met iets anders over de lengte. Beetje in de lijn van Leon z'n opmerking.
Er is voor deze stuurpen gekozen omdat ik geen druk op handen en polsen mocht hebben. Dat is ook de reden waarom het electronische schakelsysteem erop is gezet, ik kon mijn duimgewrichten niet meer belasten.
Vanochtend heb ik de fiets aan een enthousiaste mevrouw uit Volendam verkocht. Fijn dat de Santos goed terechtkomt :)
Misschien onterecht wantrouwig maar ik zou de factuur met nog wat persoonlijke data offline halen.
Dank voor de tip!
Helaas kan ik het bericht niet meer wijzigen. Moet dus maar vertrouwen hebben :D
Je kunt de moderator vragen om het fotobestand te verwijderen. Dat doet hij vast en zeker.
Gefeliciteerd met de verkoop!
EllenSleebe schreef:
za 12 okt, 2019 19:39
Helaas kan ik het bericht niet meer wijzigen. Moet dus maar vertrouwen hebben :D
In je gebruikerspaneel vind je 'beheer bijlagen'. Daar kun je de bestanden die je als bijlage hebt gebruikt inzien en verwijderen.

Geldt natuurlijk alleen voor de bestanden die je hier geüpload hebt, als je ze extern geüpload hebt zul je daar actie moeten ondernemen.