Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tout Terrain Amber Road maat L (55cm) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Tout Terrain Amber Road maat L (55cm)

mikefiets schreef:
wo 09 okt, 2019 21:29
M276 schreef:
wo 09 okt, 2019 17:10
Maakt het iets uit? Als hij 3 of 10 fietsen per jaar verkoopt?
Ja, dat maakt wel degelijk uit.
Van iemand die 10 fietsen per jaar verkoopt, zou ik namelijk verwachten (eisen?) dat deze adverteert in de rubriek "Commercieel". En niet in de rubriek "Te Koop/Te Ruil".

Maar zo lang Grum af een toe een 'miskoop' doet, en andere mensen daar vervolgens van kunnen 'profiteren', lijkt me dat het inderdaad allemaal niet uitmaakt.
Succes met de verkoop!
daar staat hij toch ook

Forumoverzicht Commerciële Zaken Te Koop/Te Ruil
M276 schreef:
do 10 okt, 2019 13:16
mikefiets schreef:
wo 09 okt, 2019 21:29
M276 schreef:
wo 09 okt, 2019 17:10
Maakt het iets uit? Als hij 3 of 10 fietsen per jaar verkoopt?
Ja, dat maakt wel degelijk uit.
Van iemand die 10 fietsen per jaar verkoopt, zou ik namelijk verwachten (eisen?) dat deze adverteert in de rubriek "Commercieel". En niet in de rubriek "Te Koop/Te Ruil".

Maar zo lang Grum af een toe een 'miskoop' doet, en andere mensen daar vervolgens van kunnen 'profiteren', lijkt me dat het inderdaad allemaal niet uitmaakt.
Succes met de verkoop!
daar staat hij toch ook

Forumoverzicht Commerciële Zaken Te Koop/Te Ruil
Klopt, ik beweer ook niet anders!

Ik schreef dat het wel zou uitmaken wanneer iemand 10 fietsen zou verkopen! Als reactie op M276, die vragenderwijs suggereerde dat dit geen verschil zou uitmaken (althans dat was en is mijn interpretatie).
Als de situatie zich zou voordoen dat iemand 10 fietsen per jaar verkoopt (waar hier dus geen sprake van is!), dan zou er dit m.i. in de rubriek "Commercieel Nieuws" ('beroepsmatige' annonces) moeten staan.

Ter verduidelijking van het onderscheid:
Forumoverzicht - Commerciële Zaken - Commercieel Nieuws
versus
Forumoverzicht - Commerciële Zaken - Te Koop/Te Ruil

Lachende derde is Grum, wiens advertentie alsmaar onder de aandacht wordt gebracht :D
nogmaals, veel succes met de verkoop (van deze mooie fiets, en ten overvloede, vanuit de juiste rubriek)
Fiets is verkocht. mag een slotje op.