Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ICE Sprint 26 te koop - Forum Wereldfietser

ICE Sprint 26 te koop

Omdat ik toch liever een tweewieler heb, verkoop ik mijn ICE Sprint 26.

Dit is een uitstekend onderhouden, perfect rijdende ICE Sprint 26. Voorwielen 20", achterwiel 26". Met veel extra's: spatborden, bagagedrager, achteruitkijkspiegel, voorlicht met accu, reserveaccu en oplader, achterlicht en stuurbeugel om bijvoorbeeld een navigatieapparaat op te zetten. SDRAM dual naaf met 3 versnellingen in de naaf (in stilstand schakelen), 9 achtertandwielen, drie voorbladen. Je komt er moeiteloos de stijlste helling mee op (deze zomer getest in de Eifel).

Lak is nergens beschadigd. Schwalbe Big Apple banden, deze hebben een goede vering en lage rolweerstand. De voorbanden zijn dit voorjaar vervangen. De fiets is afgesteld op iemand van 1,83 m, maar is instelbaar. Speciaal tussenstuk voor lange mensen (> 2m) wordt bijgeleverd. De fiets is opvouwbaar, zodat hij in bijna alle auto's past en mee kan in de trein.

Vraagprijs € 2.200,-.

Kijk voor foto's en meer informatie op https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... babe740c1b
Atrike schreef: Omdat ik toch liever een tweewieler heb, verkoop ik mijn ICE Sprint 26..... De fiets is opvouwbaar, zodat hij in bijna alle auto's past en mee kan in de trein.
Het is blijkbaar toch geen trein.

Hans
javb2812 schreef:
vr 27 sep, 2019 20:31
Atrike schreef: Omdat ik toch liever een tweewieler heb, verkoop ik mijn ICE Sprint 26..... De fiets is opvouwbaar, zodat hij in bijna alle auto's past en mee kan in de trein.
Het is blijkbaar toch geen trein.

Hans
Je ligt wel als een trein op de weg :wink:
Mijn schuur is inmiddels vol.