Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga Miyata Randonneur Extra Frame - Forum Wereldfietser

Koga Miyata Randonneur Extra Frame

Gratis af te halen een Koga Miyata Randonneur Extra Frame 54 cm uit ca. 1992. Wij hebben de Koga in 1996 tweedehands gekocht voor mijn vrouw, die er tot ca 2004 op heeft gereden. Maar uiteindelijk bleek de fiets toch net niet lekker te passen. De belangrijkste onderdelen zijn overgezet naar een op maat gemaakt Vittorio frame en het Koga-frame is in de opslag gegaan met het idee nog een keer te kunnen gebruiken voor één van onze dochters. Dat bleek ijdele hoop dus willen we wel van het frame af. Misschien kunnen we er iemand nog een plezier mee doen.
Af te halen in Dronten.

Bijlagen

beste JWH, je hebt een pb.
groet! hoogframe
Frame staat gereserveerd voor hoogframe.
fiets opgehaald, dank je wel!! , (ook wielset er bij :D ), schoongemaakt en opgebouwd voor dochter die dit wil proberen (want ze wil Batavus Champion retro-fiets). ketting op middenblad en rechts frictie bar end shifter en krom stuur met remgrepen met paniekgrepen nu als probeer-set-up:

Afbeelding

eerste reactie van dochter: "wat is dit licht!". logisch als je een Gazelle Miss Grace met voorrek en mand gewend bent :roll: :o

ik zet er zo een achterdrager en ringslot op. later doe ik nog iets met de spatborden, recht stuur, korte v-brakes en remschakelgrepen en nog bracketgebied schoonmaken o.i.d. :lol:
Stuur zit wat laag misschien? :roll:
Mooi zo'n tweede (of derde...) fietsleven :D
het stuur staat vrij hoog voor dit type fiets, maar dochterlief komt van rechtop-meidenfiets en dit werkt voor haar :D
Stiekum iedere maand een stukje laten zakken :wink:
nou, ze groeit als kool, dus: iedere maand het zadel iets omhoog! :shock: :D
hallo Hoogframe,

heel mooi om te zien dat het Koga-frame zo goed is terecht gekomen.