Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dames Koga Randonneur en 5 Ortliebtassen tekoop. - Forum Wereldfietser

Dames Koga Randonneur en 5 Ortliebtassen tekoop.

Gekocht: 2003
Gereden: 56.000 km
Zie de details op de foto voor fabrieksspecificaties.
Conditie fiets: gebruikt maar vrij van schade, paar zaken nalopen voor vertrek (buitenband, nieuwe velg voor, onderhoudsbeurt)
Conditie tassen: stuurtas heeft zijn sporen verdiend, achter-en voortassen zijn goed waterdicht en waar nodig preventief afgeplakt.

Vraagprijs: Fiets € 110, 5 tassen € 110, alles samen € 200,- en een kaartje bij aankomst in Santiago.
Verzending: Kan bezorgd worden tegen kostprijs, in nader overleg.

Historie.
Mijn vrouw en ik zijn vanaf 2003 verknocht geraakt aan lange-afstand-fietstochten met als eerste die naar Santiago de Compostela. Sedertdien hebben we 56.000 km samen gedeeld. Na haar plotselinge overlijden in 2018 hoop ik dat iemand het inspirerend gebruik van haar prachtfiets gaat voortzetten.
[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=uBZvOxq8rhA [/youtube]
Ik hoop u te zien in Rosmalen.

Bijlagen

Gecondoleerd met het overlijden van je vrouw, Thomas.
Mooi dat de herinneringen aan jullie reizen voorleven bij je in gedachte. En nu dus ook met de fiets die door een ander gebruikt kan worden. Maar 'een kaartje bij arriveren in Santiago' betekend dat je de fiets enkel verkoopt aan een pelgrimsfietser? Succes met de verkoop.
Prachtige fiets, zo maakt Koga ze niet meer.
Het verhaal erachter is ook mooi. Sterkte met dit verlies.
De fiets verdient een 2e leven. En dat zal via dit forum niet moeilijk zijn.


Groet Anja
Thomas,

beter je emailadres niet vermelden en contact via persoonlijk bericht.
Wat een mooie fiets en tassen en naar dat het om de reden van overlijden verkocht wordt. Dit is gewoon bijna voor niets. Ik hoop dat het bij een eigenaar terechtkomt die het echt kan waarderen en jou nog vele kaartjes stuurt en je zelf nog wel blijft fietsen en er van kunt genieten Thomas.
Geachte, Gecondoleerd met uw plotse verlies. zijn fiets en tassen nog te koop. Ben al een tijdje op zoel naar degelijke fiets plus tassen. Mvg
Momenteel is deze KOGA nog steeds tekoop, de tassen hebben een goede bestemming gevonden, nu de fiets nog.
Zeg nou zelf; € 110,- is toch echt wel weinig.

Bijlagen

Ik heb je een PB gestuurd Thomas.

Groet Peter.
Vandaag heeft ook de fiets binnen De Wereldfietser een goede bestemming gevonden.
Dit onderwerp kan gesloten worden.
Dank allemaal en fiets ze!
Vriendelijke groeten, Thomas Sanders